Ga naar inhoud

Canon S800 printer is not responding


GreenDay

Aanbevolen berichten

Ik heb een canon S800 printer die ik wil aansluiten op mijn laptop; een IBM ThinkPad met Windows XP.

Ik maak gebruik van een paralel naar USB kabel. Hij is dus aangesloten op een USBpoort.

Ik heb de driver voor windows XP van internet gehaald en deze geïnstalleerd.

De printer wordt wel herkent bij het configuratiescherm, maar als ik iets wil afdrukken gebeurd er niets.

Ik krijg dan de melding ''Printer is not responding''.

Kan iemand mij hierbij helpen / heeft iemand een oplossing?

Ik hoor het graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben je eeuwig dankbaar! Ik keek in het bestand van de methode die jij aangaf en zag dat ze daar met een hele andere kabel werkten. Ik had een kabel met aan de ene kant parallel aansluiting en aan de andere kant USB-aansluiting. In de methode zag ik een kabel met beide kanten USB, toen ik achterop mijn printer ging kijken zag ik dat deze inderdaad een USB-aansluiting heeft. Toevallig had ik nog zo'n kabel liggen, mijn scanner heeft precies zo'n kabel, dus deze aangesloten tussen printer en laptop. De driver eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd vanaf de site die jij aangaf. De driver was wel dezelfde als die ik eerder had gebruikt, het lag dus aan de kabel die ik had gebruikt. Alles is nu werkende, hij wil weer printen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.