Ga naar inhoud

Connectiecrashes


Goos092

Aanbevolen berichten

Hier ben ik terug. Ik heb net de laptop opengemaakt en er zat... totaal geen stof in. Geen enkel pluisje.

Ik denk dat het probleem is (de laptop was wel een game aan het draaien toen ik speccy linkte vorige keer) dat het oppervlak onder mijn laptop niet genoeg ademt. Het was een plastieken wereldkaart. Ik ga mij wel zo een ventilatietafeltje halen.

Nu even de nieuwe Speccy link:

http://speccy.piriform.com/results/5QJTyME7ioI4Morc7pllGWb

Ik hoop dat je de netwerkkaart nu kan zien, hij staat aan en is in gebruik, maar hij staat wel niet in de summary.. Kweet niet of dat normaal is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ben ik terug. Ik heb net de laptop opengemaakt en er zat... totaal geen stof in. Geen enkel pluisje.

Ik denk dat het probleem is (de laptop was wel een game aan het draaien toen ik speccy linkte vorige keer) dat het oppervlak onder mijn laptop niet genoeg ademt. Het was een plastieken wereldkaart. Ik ga mij wel zo een ventilatietafeltje halen.

Er zijn goedkopere en doeltreffendere oplossingen... ;-)

Temperaturen kan je perfect opvolgen met Speccy...plaats bijvoorbeeld eens onder elk van de achterste steuntjes 2 DVD-doosjes...hierdoor krijgt je laptop veel meer ademruimte.

Let er wel op dat je de ventilatie openingen niet hindert / afsluit !

Ook een mogelijkheid is deze :

post-20447-1417704607,924_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien best om maar terug te sturen naar fabriek voor een nieuwe netwerkkaart?

Als de verbinding op dit moment (na het updaten van de driver) nog niet stabiel is, is dat de beste oplossing...zeker omdat je verbinding wél stabiel was met je USB-netwerkadapter.

Hou er rekening mee dat, met een vrij grote waarschijnlijkheid, je laptop geherinstalleerd zal terug komen na het nazicht.

Kopieer dus alle belangrijke persoonlijke gegevens, foto's, documenten, bladwijzers, contactpersonen, ... naar een externe harde schijf.

Een lijst van de geïnstalleerde software kan je afdrukken met behulp van Installed Program Printer

Hier (klik er op) kan je via e-mail of telefoon contact opnemen met HP Support.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.