Ga naar inhoud

onderdelen wisselen


enjoy

Aanbevolen berichten

het kan, maar ik vermoed dat het hier niet toegelaten is om uitlatingen te doen over hoe je die wachtwoorden kan achterhalen (ga ik dus ook niet doen). Vraag hem gewoon dat wachtwoord, is nog zo handig.

Als je aan zijn bestanden wil; C:\Documents & Settings\ en daar de naam van je vader. Dan kan je aan zijn bestanden en alles wat op zijn bureaublad staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

normaal (bij mij dan al vaaak genoeg gebeurt)

is als je alles gaat veranderen aan hardware, en je installeert windows niet opnieuw, dan gaat windows zeuren dat er hardware is verandert en dat windows nog maar 30 dagen te gebruiken is...

het lijkt me dushaast onmogelijk om zijn harde schijf te behouden en dan jou hardware er in te zetten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is letterlijk je eigen ouders bestelen, en over die pc die je krijgt hoef je niet te klagen, er zijn vele kinderen die het met minder moeten stellen.

Dit vind ik een lelijke topic, en hoort eigelijk gesloten te worden.

Er is een spreekwoord dat luid 'jaloezie is het oorkussen van de duivel'.

Jij hebt geen raad nodig, maar een degelijke opvoeding, en toon wat meer respect voor je ouders, dat zal je nog van pas komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is inderdaad niet echt netjes om te doen nee, daar geef u u helemala gelijk in nijltjeweety.

maar het is een eigen keuze die hij maakt, daar is hij zelf verantwoordelijk voor.

door hem de risico's en gevogen te laten zien kan hij er alsnog vanaf zien of het toch proberen.

aan hem de keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is letterlijk je eigen ouders bestelen, en over die pc die je krijgt hoef je niet te klagen, er zijn vele kinderen die het met minder moeten stellen.

Dit vind ik een lelijke topic, en hoort eigelijk gesloten te worden.

Er is een spreekwoord dat luid 'jaloezie is het oorkussen van de duivel'.

Jij hebt geen raad nodig, maar een degelijke opvoeding, en toon wat meer respect voor je ouders, dat zal je nog van pas komen.

Ik heb mijn eigen pc moeten betalen:)

en mijn stiefpa heeft heel wat geld, en heeft daar nooit 1 cent van aan mij gegeven, voor eender wat (zijn keuze), en hij kan mij niet zien, dan moet die geen respect ofzo terug verwachten...

en een degelijke opvoeding nodig???

nu beledig je mijn moeder, die me een heel goede opvoeding heeft gegeven :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.