Ga naar inhoud

Sinds een tijdje kan Windows Live mail geen accenten of aanhalingsteken weergeven.


WaWa

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Sinds een tijdje veranderd Windows Live mail de accenten of aanhalingsteken bij het printen.

gek” Windows wordt dan: €à♦gek€à♦

Dit fenomeen doet zich voor bij het uitprinten van een ‘verzonden' onderwerp.

Het ligt niet aan de laserprinter, want uitdraaien op mijn inkjet geeft hetzelfde resultaat. Op het scherm ziet het er nochtans goed uit!

Vroeger heb ik dat ook nog gehad en toen werd het opgelost met Firefox te installeren, open, sluiten en dit verbeterde de fout… in Live Mail.

Iemand een idee om misschien Land en taal in te stellen in Live Mail? Of ligt het ergens anders aan?

Met vriendelijke groeten

WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke browser is je standaardbrowser?

Eigenlijk is je titel verkeerd, want Windows live mail geeft ze wel correct weer maar als je het uit print staan er andere tekens.

klopt dat?

Dat probleem heb je vroeger inderdaad nog gehad.

Hier (klik erop) vindt je het topic terug.

Probeer er de gegeven tips en laat weten wat het oplevert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie,

Het onwaarschijnlijke heeft zich weer voorgedaan. Alles is weer correct! Ook als ik “”’’Çüéâäàåçêëèééèèààòûù¢º±‗¾¹²”’

in geef!

Bedankt om me te herinneren aan dit oud zeer. Hoe het ontstaat is nog altijd duister.

Met vriendelijke groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.