Ga naar inhoud

Nieuwe administrator account na het gebruik van Active Boot software


Aanbevolen berichten

Hallo, gisteren had ik mijn passwoord gereset en vandaag was ik het vergeten.en ik geraakte dus niet meer in mijne laptop - Heb toen samen met ne maat mijn passwoord verwijderd met een Active Boot CD. Ik kan nu weer terug inloggen maar als ik inlog zie ik dat er een nieuwe administrator account is bijgekomen. Ik zie dus mijn oude account wanneer de laptop is opgestart en ook een administrator account zonder passwoord..

Weet er iemand hoe ik die tweede administrator account kan verwijderen?

Mijn computer gaat stukken strager bij het opstarten sinds de tweede account er is bijgekomen.

Ik heb geprobeerd via gebruikers menu in het control panel maar daar kan ik die admin account niet verwijderen.

De guest account kon ik daar wel afsluiten. Mijn computer draait op windows 7 home premium

Enige tips zijn altijd welkome en nog een fijne avond gewenst ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik frons hier toch wel eventjes mijn wenkbrauwen...je reset je wachtwoord, stelt een bewust een nieuw wachtwoord in en dat zelfgekozen wachtwoord ben je dan reeds na één dag vergeten ?...:hmmmm:

Mogelijk is het Super Administrator Account op jouw systeem geactiveerd...meer info en hoe je dat kan deactiveren vind je als je hier klikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hallo het probleem is lang opgelost thanks voor de hulp. Was het passwoord vergeten omdat ik graag vet moeilijke en lange passwoorden kies. Paswoorden opschrijven doe ik nie en maar heb het probleem kunnen oplossen met een systeem herstel.

Thanks @Asus voor je tips had hier eigenlijk geen melding van moeten maken....

Probleem is dus opgelost en bedankt voor je hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.