Ga naar inhoud

panda Antivirus


Aanbevolen berichten

Hallo,

mijn zus wilde graag de betalende versie van Panda Antivirus aanschaffen. Ik heb de test die ook in het beveiligingsforum staat gedaan (die test met de X5O!P%@AP[4PZX54(P^)7CC)7}$EICAR-STANDARD-ANTIVIRUS-TEST-FILE!$H+H code die je dan moet opslaan als EICAR.COM), maar Panda reageerde niet. Vervolgens het bestand gescant met panda, maar nog altijd niets. Is dit een teken dat Panda niet goed is, en dat we de volledige versie beter niet aanschaffen, of?

Vincent

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk heb ik nog nooit een € uitgegeven aan een anti-virusprogramma...er is goede freeware die prima bescherming geeft en veel minder belastend is voor je systeem dan bepaalde betalende programma's...

Ik heb dit nog al eerder geplaatst : de grootste bedreiging van een pc / laptop bevindt zich tussen het scherm en de rugleuning...beetje verstandig surfen, niet in het wilde weg op alles klikken en alert zijn bij downloads...dat voorkomt al héél wat narigheid.

aangepast door Asus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo doedelzak123,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.