Ga naar inhoud

jenss

Aanbevolen berichten

beste,

Voor als ik mijn pc ergens naartoe wil nemen heb ik me een kleiner beeldscherm aangeschaft.

Nu is het probleem dat dit scherm geen dvi ingang heeft. Ik heb het scherm dan ingestoken in de gewone ingang (de blauwe) mr dat doet niets, ik krijg geen beeld.

wat nu?

mvg

jens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je even onderstaande uitvoeren op de desbetreffende pc aub?

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

14222d1319540643t-standaardtekst-speccy-speccy-nederlands.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik kan zien heb je een MSI grafische kaart in je PC maar deze heeft geen VGA uitgang,je moederbord daarentegen heeft een ingebouwde grafische chip en is wel voorzien van een VGA uitgang.

Ik vermoed dat je dat kleine scherm dan ook op die laatste aansluit,als dat zo is moet je deze wel inschakelen in je bios en je grafische kaart uitschakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt helaas.

Een onboard chip is goed voor wat kantoor toepassingen en huis-tuin en keuken spelletjes.

Je kunt het wel eens proberen maar ik vrees dat het je gaat teleurstellen aangezien je toch een degelijke kaart in je pc hebt.

Wat je wel kunt doen is een adaptertje kopen om van DVI naar VGA over te gaan en dan kun je wel dat kleine scherm gebruiken op je grafische kaart.

post-8298-1417704626,7269_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.