Ga naar inhoud

Mijn internet doet het niet


Leonie1987

Aanbevolen berichten

Beste,

ik heb een nieuwe harde schijf moeten plaatsen in mijn computer toen ging mijn internet nog even. maar de volgende dag had ik totaal geen internet meer... of hij zeg beperkt of bijna geen internet ofzo... maar toch branden alle lampjes van mijn telenet modem... ook zo mijn huistelefoon doet het af en toe... waar kan de oorzaak liggen..

Ps: ik zit momenteel bij iemand thuis voor deze probleem te laten weten want ik kan zelf niet op mijne..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ook je telefoon niet goed werkt, zit het probleem te beginnen bij je telenetmodem en verder naar buiten.

Zeker niet bij je PC.

Je kan eens de stekker van je telenet modem voor enkele minuten uittrekken en dan terug insteken.

Helpt dat niet zou ik even naar telenet bellen.

Die testen vanop afstand je lijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voordat ik een iemand belde die computers hersteld kwam dit op mijn scherm Missing operatie systeem... die man zei toen uw harde schijf is kapot.. die man heeft toen een nieuwe harde schijf ingezet toen heeft het internet gewerkt maar de volgende dag niks meer...

aangepast door Leonie1987
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.