Ga naar inhoud

foto's importeren


jopke

Aanbevolen berichten

Hallo,toen mijn vrouw haar w7 kocht vroeg ze me om foto's te importeren zo in te stellen als ze het kaartje in de pc stak dat de foto's dan ineens werden geimporteerd en verwijderd van haar fototoestel.Nu vraagt ze om in te stellen dat de foto's niet meer worden gewist van het fototoestel.Mijn probleem is nu dat ik niet weet waar ik de instellingen importeren kan vinden.Als dit standaard is ingesteld krijgt ge een venstertje als ge uw kaartje insteekt en dan kunt ge kiezen wat er moet gebeuren,maar nu krijg ik natuurlijk dat venstertje niet meer en weet ook niet hoe ik het nu moet krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo clarkie,bedankt voor uw hulp,maar nu zou ik nog moeten kunnen regelen dat de foto's niet gewist worden van het fototoestel.Dit kan door te klikken op instellingen importeren op het venstertje dat verschijnt (hier in bijlage)maar het venstertje springt direct weg en ik heb de kans niet om er op te klikken.post-4795-1417704634,4408_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo clarkie,bedankt voor uw hulp,maar nu zou ik nog moeten kunnen regelen dat de foto's niet gewist worden van het fototoestel./QUOTE]

We moeten eerst duidelijk weten op welke manier je de foto's op je PC zet.

In bericht 1 zeg je:

als ze het kaartje in de pc stak
.

In bericht is het:

maar nu zou ik nog moeten kunnen regelen dat de foto's niet gewist worden van het fototoestel
.

Welke instelling heb je in gebruik bij instellingen voor automatisch afspelen wijzigen als je daar bij je camera kijkt( zie bericht 2)?

post-23245-1417704634,4638_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry clarkie,ik bedoelde natuurlijk dat de foto's niet mogen gewist worden van het kaartje.

De instelling die ik gebruik = vraag me dit elke keer .Als het briefje verschijnt dan klik ik op : importeren met windows en dan komt even dat venstertje waar ik op instellingen voor importeren zou moeten kunnen klikken,maar dat springt direct weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.