Ga naar inhoud

nieuwe videokaart maar welke?


Aanbevolen berichten

ik zou een nieuwe videokaart willen kopen aangezien ik sommige games niet kan of ga kunnen spelen tegenwoordig

ik heb nu op het moment een Nvidia Geforce 8600 GT

maar aangezien ik heb rondgevraagt zal deze kaart het dus nie doen bij battlefield 3 en NFS: the run of die gaat werken bij cod mw3 weet ik niet maar ik zou dus willen upgraden naar een nieuwe kaart waar ik weer een paar jaar mee verder kan daarmee wil wat advies over welke kaart precies en de prijs enzo

laat maar wat weten hier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

14222d1319540643t-standaardtekst-speccy-speccy-nederlands.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware ;-)

Kun je ook even vermelden welk merk voeding je gebruikt en hoeveel Watt ze geeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Watt is het vermogen wat de voeding kan leveren, 230V dat is de spanning waarop ze werkt staat er misschien een type aanduiding op de voeding.

Meestal staat er een label op zoals in de volgende afbeelding

post-24526-1417704633,6423_thumb.png

Wat hier rood omlijnd is is het model nummer en daaruit kunnen we afleiden dat het zich in dit geval om een 400 Watt voeding handelt.

Kun je op jou voeding iets gelijkaardigs terug vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.