Ga naar inhoud

Juiste drivers


scelle

Aanbevolen berichten

Hoe kan je weten of je voor uw pc de juiste (en ideale) drivers hebt. Ik hen mijn pc geformateerd en heb de indruk dat ik niet over de laatste drivers beschik.

Ik heb 2 cd's bij gekregen bij de aankoop van mijn PC : A Point of view driver cd graphics en Gigabyte AMD 690Series vista utility cd for windows vista.

Op deze laatste cd staan de drivers AMD chipset,serial ATA,RAID,network en audio.

Als ik echter naar apparaatheheer ga staat er nergens het gele vraagteken dus veronderstel ik dat alle drivers juist staan (zonder cd's gebruikt te hebben)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb ik niet zo een beste ervaringen mee, ik raad aan naar de website te gaan van de moederbordfabrikant en via de supportpagina de meest recente drivers voor jouw moederbord te downloaden.

Voor vele hardware geeft windows de juiste basisondersteuning, meestal is dit niet voldoende voor maximale prestaties.

Of geef het model van je moederbord, dan zoek ik de juiste drivers voor je uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download AIDA32 3.94.2 - AIDA32 - Professional system information, diagnostics and benchmarking program running on Win32 platforms - Softpedia

Fresh Download - Free Download Manager now supports internet explorer, netscape, mozilla, firebird, firefox, crazy browser, maxthon, myie2, avant browser

Deze kan je nog proberen, de betaalversie everest ultimate zal zeker lukken.

Als je een merk pc hebt staat het merk en model op de kast van de pc (schrijf dat hier neer dan zoek ik het voor je op), is het een samengesteld systeem, dan vind je de gegevens in het moederbordboekje en op de bijgeleverde cd-rom.

Heb je deze laatste niet, soms vind je nog iets bovenaan in het 1e zwarte opstartscherm, of in de bios.

Als laatste kan je de kast openmaken, alles er uit gooien en met een goed vergrootglas zoeken naar merk (altijd) en type (meestal aanwezig.

Bij een samengestelde pc hoort de info ook op de aankoopfactuur te staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.