Ga naar inhoud

Ad aware 2007


Paps

Aanbevolen berichten

Hello,ik zal het opnieuw proberen.

Ik gebruik al jaren Ad aware,maar sedert onlangs kan ik geen updates meer doen.Daarom heb ik de oude eraf gesmeten en de nieuwe Ad aware 2007 opgezet maar het is juist hetzelfde onmogelijk te updaten.

Ik heb nu ergens gelezen dat Lavasoft sinds nieuwjaar zijn Ad aware free niet meer ondersteund.

Weten jullie meer,laat mij iets weten aub.

Dank,

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ondersteuning van AdAware SE was - volgens alle info - stopgezet sinds januari 2008. Ondertussen zijn er blijkbaar toch nog nieuwe updates verschenen. Voor AdAware 2007 zijn er zeker nieuwe updates. Vandaag heb ik de meest recente update van 09.02.2008 binnengehaald. Dat kan dus het probleem niet zijn. Lijkt me eerder dat er een ander probleem is op je PC (eventueel een besmetting, maar dit is een gokje) dat je eens zal moeten uitzoeken. Kan je ook andere programma's niet updaten, misschien ? Maak anders eens een logje met HiJackThis. Kunnen we eens meekijken of daarin geen boosdoener te vinden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.