Ga naar inhoud

Laptop kopen


Aanbevolen berichten

Hey,

Ik zou graag een laptop kopen met vrij goede specs, m.a.w. hij moet Bf3 en mw3 Enzo aankunnen.

Nu weet ik er een paar die dit kunnen, en ook nog eens in mijn budget zitten.

Ik kan namelijk 1050 euro uitgeven,

Het beste wat ik vond, was deze laptop

-> Asus G74SX-RH71 Notebook www.BTOtech.com

Deze laptop kost zo'n €950 (omgerekend) en €100 (amai) verzendkosten = mijn budget.

Maar men vader wilt niet dingen kopen die uit Amerika kopen, hij wilt het bij europa houden.

Maar, als ik deze in Europa wil kopen dan krijg ik de laptop met 4GB ram geheugen minder, vaak 1Gb video geheugen minder (-.-") en eventjes een meerprijs van 600 euro...

Daar verschoot ik toch wel even van, weet iemand hoe ik deze voor €1050 (ong.) kan kopen met de zelfde specs?

PS: Ik ben van België, dus ik gebruik azerty, en geen qwerty... Maar qwerty zo nog gaan, als de laptop de specs heeft en niet meer kost.

Ps2: Een andere laptop die mij zou passen zou ook mogen :D

Mvg, Thomas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou je een desktop aanraden.

Het lijkt me vrij duidelijk dat darkdudefly een laptop wil...zie de titel van het topic en zie eveneens de tekst... :-)

Feit is dat ik je vader zijn redenering voor de volle 100% kan volgen want er zijn toch wel een aantal puntjes waar je rekening mee dient te houden :

* in de States is de netspanning 110V ipv de 220V bij ons : je hebt dus zowiezo een andere kabel voor je adaptor nodig of een verloopstekker.

* wat met de garantie bij aankoop in de States ?...:hmmmm:

* bij de berekening die je hebt gemaakt vergat je 3 belangrijke factoren : BTW, invoertaksen en het verzekeren van je zending.

Zonder dat je de zending verzekert (wat toch wel vrij belangrijk is) kost de laptop uit je voorbeeld al gauw zo'n €1300 ipv de €1050 die jij hebt berekend...wat goedkoop lijkt wordt dus al vrij snel duurkoop...:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai, merci voor de info. Heb ik zeker wat aan, althans wou ik iets anders horen :'(.

Nu ja, dan moet dus mijn laptop uit Europa komen (of in ieder geval kunnen besteld worden).

Men hoofd probleem is dat ik niet binnen €1050 kan blijven als ik minimaal een NVIDIA GeForce GTX 470M+ en AMD A8-3850+ wil hebben. (Gekeken in deze lijsten: Cpu Gpu)

Iemand ideen ?

mvg, Thomas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat je inderdaad best je aankoop binnen België doet...maar dan stuit je ook meteen op het volgende probleem :

Men hoofd probleem is dat ik niet binnen €1050 kan blijven als ik minimaal een NVIDIA GeForce GTX 470M+ en AMD A8-3850+ wil hebben.

Als je een game-laptop wil van een kwalitatief merk gaat er (helaas) niet veel anders opzitten dan je budget aan te passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meh, gaat niet meer. Heb het namelijk van 750 euro al naar 1050 euro gekregen ^_^.

Ik ben nu echt al een redelijke tijd aan het zoeken naar een laptop, die zo dicht mogelijk bij mijn vereisten ligt.

Het beste dat ik vond (tot nu toe):

Bto-P•BOOK 15P35-GT555 QUAD

bto-P•BOOK 17CL35-GT555 QUAD

Die doen eigenlijk volledig aan mijn eisen, alleen zou ik de videokaart ietsje hoger willen, ik weet namenlijk dat dat altijd het eerste struikelblok is bij gamen (ja ik spreek uit ervaaring :^])

Nu kan ik maar hopen dat iemand onlangs een betere pc heeft gezien voor dezelvde of lagere prijs :~S

Edit: Ben nu momenteel aan het zoeken naar Amd laptops, dus met AMD cpu's en gpu's. Maar er blijken er mij opvallend weinig te zijn.

Edit2 voor geen dubbelpost: Ik heb gekozen voor BTO P-Book 17CL35-GT555.

Het is waarschijnlijk de beste voor het geld.

Ik zal wel nog eens zeggen wat ik er van vind als ik hem heb. (Ik bestel hem pas in december)

Mvg, thomas

aangepast door darkdudefly
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo darkdudefly,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.