Ga naar inhoud

printer HP Officejet Pro L7680 all-in-pro


maegerman

Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik heb het volgende probleem met mijn printer.

als ik een afbeelding wil afdrukken op de voledige pagina is er altijd het laatste gedeelte van ongeveer 1 cm dat niet afgedrukt word.

de marges staan op 0 cm.

ik heb alle mogelijke instellingen reeds geprobeert en mijn probleem is nog niet opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb alle types van afbeeldingen geprobeerd het resultaat is hetzelfde via word en publischer.

de voorkant van het blad drukt het af tot aan de rand maar de achterkant blijft er zeker 12 mm over maar de afbeelding staat er langs de achterzijde niet voledig op. Er is zeker 1 cm van de afbeelding die ontbreekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je dat je afdrukt op zowel de voorzijde als achterzijde van één en het zelfde blad, dus dubbelzijdig afdrukken?

En dat de eerste afdruk ( voorzijde) wel lukt maar bij de achterzijde loopt het fout?

Voer je het dubbelzijdig afdrukken automatisch uit?

Je kan als test eerst kiezen voor pagina 1 afdrukken ( voorzijde), als dat uitgevoerd is leg je het blad opnieuw in de printer en dan kies je voor pagina 2 afdrukken ( achterzijde) heb je dan ook het probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.