Ga naar inhoud

wie kan mij helpen ?


Dollydotteke

Aanbevolen berichten

ik kan nog wel net op f8 klikken maar dan valt mijn toetsenbord uit dus kan geen optie aanklikken en na het aftellen laad die weer gewoon vanzelf van het begin op , ik raak niet verder dan het aftellen

Clarkie, dat heb je verkeerd. Het usb-toetsenbord werkt eerst wel, maar als het windows-logo komt houdt het toetsenbord op met werken.

Er staat ik kan wel nog op F8 drukken, wat krijg je dan juist op je scherm?

Nu of het wel even werkt of niet, er zal toch best een ander en liefst dan even een PS/2 toetsenbord aan te pas komen om verder te geraken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja in het begin brand het lampje en ik kan ook nog als ik vlug ben op del klikken om naar bios te gaan maar als die verder laadt schakeld om de een of andere manier het toestenbord uit

---------- Post toegevoegd om 18:42 ---------- Vorige post was om 18:41 ----------

eens ik in bios zit , werkt het toetsenbord gewoon maar als de pc wilt opstarten om xo te laden zeg maar valt het uit

---------- Post toegevoegd om 18:43 ---------- Vorige post was om 18:42 ----------

als ik op f8 klik kom ik op het beeld met de keuzes van veilige modus maar kan z eniet aanklikken dan omdat het toestenbord dan niet werkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.