Ga naar inhoud

Msn : Probleem


safatjeuh

Aanbevolen berichten

Hallo ik wil iets vragen over mijn messenger windows live , Ik kan nie aanmelden op mijn eigen msn wachtwoord is juist en email adres ook maar er staat altijd van ;

- Het aanmelden bij Windows live messenger is mislukt , omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is probeer het later opnieuw .

Foutcode; 81000605

als ik met andere email adres aanmeld lukt et maar op mijn eigen gaat het niet maar op mijn hotmail kan ik wel binnen en naar mijn postvak kijken ..

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stap 3 voor vista, is het verwijderen van twee folders:

a. Klik Start, en dan Computer.

b. Blader naar de locatie:

C:\Users\<Windows login naam>\AppData\Local\Microsoft

c. Verwijder de Windows Live Contacts folder.

d. Blader naar de locatie.

C:\Users\<Windows Login naam>\Contacts

e. Verwijder de Contacts folder.

Opmerking: Windows Login naam is de login naam die je gebruikt om aan te melden in je Windows besturingssysteem.

Start Windows Live Messenger opnieuw en probeer je aan te melden, en verifieer of het probleem blijft.

Het kan zijn dat je C:\Users\<Windows login naam>\AppData\Local\Microsoft niet terug vindt omdat het een verborgen map is.

Doe volgende om de verborgen mappen te zien:

Open je verkenner.

Klik daar op extra dan mapopties.

Ga naar het tabblad weergave.

In het venster scroll je naar beneden todat je bij verborgen bestanden en mappen komt.

Kies verborgen bestanden, mappen en stations weergeven.

post-23245-1417704647,4361_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.