Ga naar inhoud

Blauw scherm in XP


Noparkingpunk

Aanbevolen berichten

Hey ik ben nieuw op dit forum en heb een vraagje. ik werk met xp en krijg geregeld een blauw scherm waarna ik de computer opnieuw moet opstarten en ik een melding krijg dat windows hersteld is van een zware fout.

Ik heb de foutcode eens gekopieerd en die zit bij dit bericht in bijlage.

Hopelijk kan iemand mij hier vanaf helpen. Thuis heb ik linux en dat vind ik veel beter had ik dat op mijn werk ook maar.... maar ja ik zit er nu mee met die xp.

Help!

Blauwscherm.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok. 1 ste gok was mis :s

Een tip : draai die "win32k.sys" eens door google en zoek dan binnen de gevonden resultaten naar de stopcode "0x0000008E". (Zo ben ik ook op die graka gekomen :tongue:.)

De fout kan samenhangen met hardware componenten en jij bent dan beter geplaatst om te bepalen of het van toepassing is (kan zijn) op jou systeem.

Hou ons op de hoogte van de resultaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan best ook eens naar de temperaturen kijken van je PC.

Want als je PC te warm vanbinnen word geeft hij een BSOD.

Download EVEREST Home Edition 2.20 - Everest Home Edition - a freeware system information, system diagnostics and benchmarking solution - Softpedia

Zet dit programma op en ga naar temperaturen.

Maak een printscreen en et hem even hier.

Wat voor moederbord van MSI is dat en wat voor processor?

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.