Ga naar inhoud

Nieuwe pc bouwen


Baxter

Aanbevolen berichten

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoi,

Heb goed nieuws mijn budget ligt nu op zo'n 350 euro, wat zouden jullie nu doen ??:top:

Misschien meer geheugen, andere processor, zwaarder bordje ????

Heb wel een vraagje over die processor, is daar standaard een cpu koeler bijgeleverd of niet .

Is het nodig om een geheugen koeler in te bouwen??

Mijn excuses voor die vele en misschien domme vragen maar ben daar niet zo in thuis .:dong:

Thx Baxter

aangepast door Baxter
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de snelle informatie ....:adore:

Zal eens kijken hoe ik dat kan bestellen bij alternate, en wat zou je mij aanraden voor in de toekomst als grafische kaart bij dit

bord .Dan kan ik toch nu mijn monitor via hdmi verbinden ??:embarassed:

Thx Baxter

als je voor een goede prijs een 460GTX vind, die grafische kaart is legendarisch voor zijn prijs/kwaliteit en overclock mogelijkheid.

en als cpu koeler

http://www.alternate.be/html/product/CPUs_Koelers/Cooler_Master/Hyper_212_Plus/348472/?

Veel beter dan de Mugen, waarschijnlijk de meest gebruikte budget cpu koeler bij overclockers. Een echte aanrader

aangepast door cibi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Prijs technisch gezien is de Cooler Master Hyper 212 een hele goede koeler in zijn prijsklasse.

Maar als het op koelen aankomt moet de Cooler Master toch zijn meerdere erkennen in de Scythe Mugen 3

Ik heb mij slecht uitgedrukt, wat ik wilde zeggen was dat de Mugen geen 10€ meer waard is dan de Hyper. Ik raad maar 2 koelers aan, de Hyper 212+ voor 30€ of de Noctua D14 voor 70€. Deze 2 zijn momenteel gewoon de beste prijs/kwaliteit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Scythe Mugen 3 CPU Cooler

hier scoort de D14 toch 4°C lager op idle en 6°C op load, en hij is ook een stuk stiller.

Ik kan natuurlijk mis zijn, maar ik dacht dat de D14 toch nog altijd de beste aircooler was. Maar ik wil geen zinloze discussie starten, deze koelers zijn toch een stuk duurder en beter dan wat de OP nodig heeft

aangepast door cibi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.