Ga naar inhoud

Maar 5 websites opgeslagen


Walram3

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb laatst mn IE8 veranderd in IE9 omdat IE8 niet functioneerde bij n mp3 share site.

Werkt prima verder, al moest ik ff wennen af en toe.

Maar nu is mn vraag (en ik weet niet precies hoe ik dit moet omschrijven, dus doe t in noob taal lol)

Kan ik ergens instellen dat er meer dan 5 websites in mn ''geheugen'' zitten?

Ik bedoel daarmee niet mn geschiedenis, maar de opgeslagen sites die verschijnen als je t pijltje naar onder aanklikt,

daar waar dus ook je geschiedenis en favo's onder staan.

Ik heb alles afgezocht, maar krijg t maar niet veranderd.

Bij de ouwe IE's sloeg hij er veel meer op, en dat vond ik veel prettiger.

Iemand n idee???

Bvd, Daan

Nog wat aanvullende info: ik heb Vista,mss dat dat t wat makkelijker maakt...

aangepast door Walram3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je daar deze balk mee?

Wil je daar sites toevoegen?

Dat kan je door het icoontje links in het venster waar je de site in vult naar de balk te slepen en daar los te laten.

post-23245-1417704676,6831_thumb.jpg

Of bedoel je deze functie?

post-23245-1417704676,7018_thumb.png

Klik op beeld dan explorer-balken dan op favorieten.

post-23245-1417704676,7466_thumb.png

Als je op het pijltje klikt naast "Aan favorieten toevoegen" kan je websites toevoegen.

post-23245-1417704676,7873_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat bedoel ik niet. Het gaat om de adresbalk.

Normaal als je ,ik noem maar wat, naar yahoo.com ging en daarna naar n andere site,dan sloeg hij die automatisch op in de adresbalk.

Dus als je t pijltje aanklikte gaf hij verschillende ( lees een stuk of 15 ofzo) websites aan. Dat vond ik handig, want dan had ik al mn ''dagelijkse sites'' bij mekaar. Maar nu staan er nog maar 5 sites als ik de adresbalk aanklik. Wel tal van sites van de geschiedenis enz, maar allemaal willekeurig.

Ben ik nog te volgen lol? Nu snap ik wel dat als ik het begin van een sitenaam aanklik dit automatisch getoond wordt in de adresbalk, maar toch.

Ik vergeet nogal eens n geweldige site, en zo stonden ze gewoon onder een klik in mn adresbalk. Ik vind dat gedoe met favorieten enz gewoon niet fijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ben ik mee. :D

Ikzelf gebruik IE eigenlijk bijna nooit, hij zit als reserve op de bank voor noodgevallen.

Het is ook versie 9.

En inderdaad het is beperkt tot 5 stuks, heb overal zitten zoeken maar vind geen instelling om uit te breiden.

post-23245-1417704676,9829_thumb.png

Misschien heb ik ergens overheen gekeken of bestaat er toch een oplossing voor?

Dan is het nu aan de andere leden om hier de oplossing neer te pennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De functie Automatisch aanvullen in Internet Explorer laat suggesties zien van webpagina's die eerder zijn bezocht. De resultaten zijn gebaseerd op de geschiedenis en gerelateerde adressen die in de favorieten staan.

Dat pijltje in de adresbalk laat inderdaad de laatst 5 bezochte webpagina's zien. Dit is anders dan de Automatisch aanvullen functie.

De resultaten van Automatisch aanvullen kunt u tijdens het typen in de adresbalk ook bekijken door

op het kleine pijltje te klikken. U krijgt dan de gerelateerde items uit de geschiedenis te zien ( maximaal 20) en eventuele gerelateerde items die in uw favorieten staan.

Kortom: De mogelijkheid om de 5 laatst bezochte pagina's te kunnen zien, is een extra functie in Internet Explorer 9. Deze lijst is helaas niet uit te breiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.