Ga naar inhoud

mijn pc is niet vooruit te krijgen


adrievp

Aanbevolen berichten

ik heb het geprobeerd maar het heeft niet echt geholpen om een indicatie te geven hoe snel een pagina opstart

deze pagina duurt gemiddeld 1 minuut 40 seconden om op te starten

ik heb net iets opgezocht voor banjes voor mijn racefiets 3 pagina's door gezocht in 10 minuten

Link naar reactie
Delen op andere sites

De temperaturen in je systeem zijn niet van de minste...:dong:

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte.

Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken…nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij staat nu een poosje aan maar dat merk je wel hij blijft wel sneller dan hij was maar hij wordt doordat hij waarschijnlijk warm wordt toch weer iets langzamer.

is het een idee om er een extra ventilator in te zetten??

en zoja hoe werkt dat??

ik ben al heel blij met de vooruitgang voor zover de mensen die mij hierbij geholpen hebben ontzettend veel bedankt

is er trouwens een manier om dit stof te beperken hij staat bij mij in een grote computer kast???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een extra ventilator is misschien wel een mogelijkheid, maar daar valt vanop afstand uiteraard niet makkelijk over te oordelen...je kan dat eventueel laten bekijken door een pc-hersteller.

Onderhoud is en blijft belangrijk...ook na plaatsing van een extra fan komt het moment dat het systeem dient stofvrij gemaakt te worden : dit is puur afhankelijk van de omgevingsfactoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan hoor !

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.