Ga naar inhoud

Geheime code vinden van printer


Moena

Aanbevolen berichten

Beste,

Volgens een artikel in het Nieuwsblad van vandaag, zou het een feit zijn dat de fabrikant de printer kan storen en zelfs inactief maken. Oplossing de geheime code van de printer op het internet vinden en intikken.

Ik heb een Epson stylus SX425W van nog geen jaar, reeds haperingen: lang wachten vooraleer te printen, halverwege een blad soms verschillende seconden wachten, ik kan het inktniveau van de vier inktpatonen niet meer controleren: ze verschijnen nog ,maar blijven leeg op het scherm( dat is nog maar een paar weken).

Ik gebruik originele iinktpatronen.

Waar zou ik op het internet deze code kunnen vinden . Ik heb al geprobeerd via Google , maar geen resultaat.

Moena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat het code verhaal een fabeltje is hoor.

Het probleem kan eventueel wel vervuiling van de cartrigdes zijn, (bijna) lege cartridges ....Het feit dat de printer soms even stopt kan gewoon te maken hebben met het feit dat sommige afdrukken erg veel data naar de printer sturen, en dat dit wat tijd neemt.

Hoe is de printer verbonden ? Via USB ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

code verhaaltje is inderdaad niet waar

Nooit afgevraagd waarom een printer met inktpatronen soms minder kost dan een nieuwe set inktpatronen alleen? Dit komt vooral omdat printerfabrikanten vooral winst maken met hun patronen maar ook omdat goedkope printers meestal niet veel waard zijn.

Mijn tip is koop een goedkope printer, gebruik de goedkoopste inktpatronen en als hij kapot is koop je gewoon een nieuwe.

Of, indien je er de financiële middelen voor hebt kun je altijd een kwaliteit laser printer kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De krant is steeds minder geloofwaardig :thumpdown:

Dit lijkt mij ook onmogelijk, dat fabrikanten je printer zitten te hacken, ze hebben wel wat beters te doen ;-) Het is meestal goedkoper om een nieuwe printer te kopen in plaats van nieuwe patronen. Helaas is dit wel slechter voor het milieu..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.