Ga naar inhoud

inlogprobleem Facebook


Gijs Fieu

Aanbevolen berichten

Het inloggen lukt nu probleemloos.

Toch nog even info die voor U interessant kan zijn:

Bij de eerste poging kreeg ik weer dezelfde foutmelding:

1/ Sécurisez votre compteIt looks like you downloaded software that is affecting your Facebook account and showing you unauthorized ads. We'll walk you through a few steps that will remove the software and secure your account.

2/ Fonctionnement des logiciels publicitaires (malveillants)

It's common for people to be tricked into running programs that offer features that aren't available on Facebook, such as adding custom themes or seeing who has viewed your profile.

What is Adware?

This software will show you spammy ads that aren't approved by Facebook. They can also introduce security vulnerabilities, slow down your computer, and clutter up your news feed with ads so that you end up missing content from your friends.

3/McAfee Scan And Repair

Nous sommes heureux de vous offrir McAfee Scan and Repair sans frais. Si un fichier infecté est trouvé, McAfee Scan and Repair peut le supprimer pour vous automatiquement. Si vous préférez, vous pouvez également le supprimer par vous même.

En cliquant sur ce bouton, vous acceptez les Conditions générales de McAfee Scan and Repair

Ik heb dus doorgeklikt en Macafee de contrle laten uitvoeren; waarbij het resultaat was dat er geen ads werden gevonden.

Hierna kon ik inloggen. Ter conrole heb ik mij en paar keer afgemeld en opnieuw aangemeld zonder enig probleem of foutmelding.

Macafee is deze keer ook niet terug te vinden in de lijst met programma's.

De eerste keer was dt wel het geval. (had het dan ook weer verwijderd)

Mag ik U heel hartelijk bedanken!!!!!!!! Zoder Uw deskundige hulp zou ik er zeker niet uitgekomen zijn....

NOGMAALS BEDANKT!!!!

(Ik zal dit item nu markeren als opgelost )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schitterend nieuws ... maar ik heb je topic wel even heropend omdat de gebruikte tools en de restjes van de besmetting nog moeten opgeruimd worden :

Verwijder Combofix: Start -> Uitvoeren/Zoekopdracht en typ: ComboFix /Uninstall

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Indien aanwezig mag je de map C:\Qoobox manueel verwijderen.

Download CCleaner.

Klik op “Download Latest Version” en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Het is aangewezen om de bestaande herstelpunten te verwijderen (daar zitten besmette herstelpunten tussen die je eventueel zou kunnen terugzetten) door systeemherstel tijdelijk uit te schakelen. Doe dit via Start -> Configuratiescherm -> Prestaties en Onderhoud -> Systeem -> Systeemherstel -> "Systeemherstel op alle stations uitschakelen" aanvinken. Toepassen en OK. PC herstarten en het vinkje terug weg halen.

Als dit allemaal probleemloos verlopen is, mag je hieronder definitief op "markeer als opgelost" tokkelen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.