Ga naar inhoud

Takara MiD70 (tablet) - Android 2.2 (Froyo) Probleem met Flash Player


Aanbevolen berichten

Ben nog een leek in de tablets. :embarassed:

Maar onderstaande link is misschien iets.

https://market.android.com/details?id=com.adobe.flashplayer

Ook op de site van adobe zelf kan je misschien downloaden?

Adobe Flash Player 11 | Tech specs

kan via android market niet downloaden (staat niet geinstalleerd op mijn tablet)

maar dat maakt niet zoveel uit.. 1 mobile market heeft dezelfde apps..

en op de site van flash player staan wel de benodigde specificaties, maar android staat niet in de lijst van besturingssystemen als je het wil downloaden.

toch bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

er moet iets duidelijk zijn. android is een besturingssysteem (zoals windows op je pc) en takara tablet is het toestel (hardware).

takara market is een markt die op hus eigen toestenen gericht is (zoals takara mid70) en daar kan je alles van binnenhalen.

android market is een makrt die op bepaalde toestellen gericht is. (zie de lijst op android website) . takara zit er niet bij.

toch kan je op dit moment (tijdelijk) flash afspelen (en downloaden) ,maar dan alleen op youtube en metacafe.

hoe ? zoek op takara market op "youtube" ofzo (ik kom er nu niet op ,sorry, was toen bij een vriend) . er staat er een geschikte app (programmetje) voor.

gr

westwind

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer je de download uit vanaf je tablet?

Ja, ik voer de download uit vanaf mijn tablet...

er moet iets duidelijk zijn. android is een besturingssysteem (zoals windows op je pc) en takara tablet is het toestel (hardware).

takara market is een markt die op hus eigen toestenen gericht is (zoals takara mid70) en daar kan je alles van binnenhalen.

android market is een makrt die op bepaalde toestellen gericht is. (zie de lijst op android website) . takara zit er niet bij.

toch kan je op dit moment (tijdelijk) flash afspelen (en downloaden) ,maar dan alleen op youtube en metacafe.

hoe ? zoek op takara market op "youtube" ofzo (ik kom er nu niet op ,sorry, was toen bij een vriend) . er staat er een geschikte app (programmetje) voor.

gr

westwind

Ik vermoed nu wel dat iedereen weet dat android een besturingsysteem is? Tenzij mensen die het niet kennen maar die zullen ook niet kunnen helpen denk ik ^^

Zoals ik in één van mijn voorgaande berichten al zei, youtube application is reeds geïnstalleerd..

Daar kan ik zoals je zegt inderdaad filmpjes op bekijken.

Maar het gaat met niet enkel om filmpjes kijken, het browsen is soms ook irritant zonder flash. Enkele bedrijven hier in de buurt hebben namelijk flash sites, en die kan ik dus niet bezoeken.

Toch bedankt.

Ik hoop dat hier iemand met een oplossing komt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.