Ga naar inhoud

windows xp professional start niet meer op


inge.l

Aanbevolen berichten

Vergeet die oplossing van het formateren. Voor somigen is dat een hobby, maar dat is het laatste waar je aan moet denken bij computerproblemen. Dat is de "ultieme overgave".

Ik volg de vorige posters in hun voorstel om eerst online-virusscans uit te voeren (als dat nog lukt) met verschillende scanners (Kaspersky, Panda, Trendmicro of Bitdefender), zeker eens met een antipsyware (die Ewido is best te pruimen) en dan een log van HiJackThis te maken en hier als bijlage te posten.

Maar heb je eerst al eens geprobeerd om via systeemherstel terug te gaan naar een datum voor je de problemen hebt vastgesteld ? Want dat is natuurlijk de makkelijkste methode.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je verschillende vaste virusscans?

Dat moet je echt niet doen hoor ze gaan alleen maar tegenwerken.

Je kan wel verschillende ....

.....

Nog véél succes!

Grtz

Mijn bericht is misschien verkeerd overgekomen. ik bedoelde het zoals jij het hier uiteenzet, online en dergelijke!

Meer dan een virus scanner installeren op een systeem is uit den boze. Die gaan onderling ruzie maken en dan komt er totaal niets meer van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn bericht is misschien verkeerd overgekomen. ik bedoelde het zoals jij het hier uiteenzet, online en dergelijke!

Meer dan een virus scanner installeren op een systeem is uit den boze. Die gaan onderling ruzie maken en dan komt er totaal niets meer van!

Oké, sorry dat ik het verkeerd heb begrepen.

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.