Ga naar inhoud

Kan geen pps bijlage openen?


gravelo

Aanbevolen berichten

hallo,

Ik krijg veel kerstwensen in mijn mailbox(windowsmail) als pps bijlage maar kan deze niet openen en krijg dan dit te lezen

"er is voor deze bewerking geen programma gekoppeld aan het opgegeven bestand. Maak een koppeling via het onderdeel " koppelingen instellen "via het configuratiescherm

Kan iemand mij helpen aub?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je het programma powerpoint op je PC staan?

Als je powerpoint op je pc staan hebt sla de PPS dan eerst eens op je harde schijf.

Klik er dan met de rechtermuisknop op.

Kies openen met...

Kijk of je daar powerpoint terug vindt.

Vindt je het niet terug klik dan op bladeren.

In het verkennervenster ga je naar de map program files.

Dan naar Microsoft Office.

Dan open je Office 12 ( cijfer kan afwijken naargelang de office versie die je gebruikt).

Zoek daar powerpoint.exe (toepassing).

Zet een vinkje bij" dit type bestand altijd met dit programma openen".

Klik op OK.

post-23245-1417704694,4511_thumb.png

Heb je het programma powerpoint niet op je PC kan je gebruik maken van powerpointviewer. (klik erop)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Dag gravelo,

Hoe ver sta je met het oplossen van je probleem?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.