Ga naar inhoud

Geen Roaming map voor Minecraft

maxkoning

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort minecraft op mijn windows 7 computer staan.

dat werkt perfect.:-)

maar nu is er een bestandje (.minecraft) en dat moet je bij windows 7 in de map 'Roaming' zetten, zodat je niet hoeft te betalen voor het spel maar je het gewoon gratis kunt spelen.:embarassed:

Ik wil het spel ook op mijn windows XP PC zetten alleen, dan wil ik het bestand .minecraft in de map Roaming zetten alleen heeft mijn Win.XP PC geen map genaamd roaming

weet iemand nog een andere map waar ik .minecraft in kan zetten?

Ik heb ook al geprobeert om zelf een map Roaming te maken en dan daar .minecraft in te zetten maar dat werkte niet

je komt bij windows 7 bij Roaming door op start te klikken en dan vul je bij zoeken in:%appdata% en dan staat er bovenaan Roaming

Alvast Bedankt:top:

Groet Max Koning

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste maxkoning,

Wij hebben uw discussie gesloten wegens het vermoeden van illegale praktijken. Manipulatie van games om deze gratis te spelen is een schending van de wetgeving op het copyright. Als forum mogen/willen/kunnen we hier geen hulp aanbieden om zelf niet in problemen te komen.

Bij vragen of opmerkingen mag u me per privébericht contacteren.

Vriendelijke groeten,

Asus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.