Ga naar inhoud

Beeldscherm laptop


harryvb

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb een acer aspire B8730G en zit sinds gisteren met het volgend probleem: mijn scherm blijft zwart na de opstart, bios beeld zie ik wel maar in de windows omgeving blijft het scherm zwart tot ik de FN toets en F6(knop om scherm aan of uit te zetten ?)een paar maal indruk, het scherm komt dan tevoorschijn voor een paar seconden, ik moet telkens opnieuw gebruikmaken van de FN toets met F6 en telkens komt dan het scherm even tevoorschijn, het scherm blijft steeds langer staan tot dat het niet meer uitgaat, eens het staat gaat het niet meer uit.

Ik heb nergens iets veranderd.

Wat kan ik hieraan doen ?

mvg

Harry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu stelt het probleem zich ook dat ik in de bios ga , scherm valt uit en komt terug via FN + F6 toetsen.

Ik heb nu geprobeerd via de hdmi kabel aan het tv toestel aan te sluiten en dit werkt, dus zwart scherm op laptop en normaal scherm op tv, wijst dit op defecte video kaart ?

In veilige modus zelfde probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu stelt het probleem zich ook dat ik in de bios ga , scherm valt uit en komt terug via FN + F6 toetsen.

Ik heb nu geprobeerd via de hdmi kabel aan het tv toestel aan te sluiten en dit werkt, dus zwart scherm op laptop en normaal scherm op tv, wijst dit op defecte video kaart ?

In veilige modus zelfde probleem.

Ziet er wel naar uit.

Maar wacht ook nog de mening van de hardware experts af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu stelt het probleem zich ook dat ik in de bios ga , scherm valt uit en komt terug via FN + F6 toetsen.

Ik heb nu geprobeerd via de hdmi kabel aan het tv toestel aan te sluiten en dit werkt, dus zwart scherm op laptop en normaal scherm op tv, wijst dit op defecte video kaart ?

In veilige modus zelfde probleem.

Ik bedoel eigenlijk defect scherm omdat de videokaart wel goed uitstuurd naar de hdmi uitgang.

Trouwens na zo een 5 a 10 tal minuten spelen met FN + F6 blijft het scherm uren aan maar s'anderdaags na het opstarten opnieuw hetzelfde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Dag harryvb,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.