Ga naar inhoud

Geen videosignaal na slaapstand


misirlou

Aanbevolen berichten

Na beweging met muis in slaapstand kreeg ik een biep en geen beeld meer.

Scherm is het niet, die zegt 'no signal' en getest op netbook en werkte.

PC draait maar is ook niet te zien op secundair scherm die aangesloten want kan niet inloggen, ook al geprobeerd via HDMI kabel.

Iemand enig idee wat ik het best onderneem.

dit zijn de specs

MD8393

• INTEL® CORE™ 2 QUAD PROCESSOR Q6600 2.4 GHz, 8 MB L2 CACHE, 1066 MHz FSB

• NVIDIA® GEFORCE® 8600 GS High-performance Videokaart met HDMI-aansluiting 256 MB DDR2 SDRAM

• 500 GB harde schijf

• 3072 MB DDR2 SDRAM werkgeheugen met 667 MHz 64-bits

• Multistandaard DVD/CD brander dual layer DVD-R en DVD+R

• geïntegreerde WLAN2 IEEE 802.11 n-Draft tot 300Mbit/s, compatibel voor IEEE 802.11b/g

• geïntegreerde netwerk controller

• TV Tuner voor DVB-T4

• eSATA-aansluiting

Video-/TV aansluitingen:

1x Antenne ingang Analoog/DVB-T, 1x DVI-I ), 1x HDMI, 1x TV Out.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga eens via start (Windowsknop links onderaan)--> configuratiescherm --> systeem en beveiliging --> energiebeheer --> de schema-instellingen wijzigen...check daar eens al de instellingen in het gebruikte energieschema.

De slaapstand is een compleet onzinnige functie : hij veroorzaakt wel op meerdere pc's problemen, in beide richtingen...en eens de problemen er zijn, is de oorzaak is helaas niet altijd even makkelijk te achterhalen...da's eigenlijk het eerste wat ik uitschakel op een nieuwe of geherinstalleerde laptop of pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.