Ga naar inhoud

LIFETAB (Android 3.2) : extra menu.


Aanbevolen berichten

Ben ook eigenaar van een LIFETAB maar heb nog heel wat vragen die waarschijnlijk niets te maken hebben met deze discussie!

Sinds kort komt er aan de zijkant een menu in de vorm van een halve cirkel met een aantal knoppen. Ik weet niet waarvoor deze knoppen dienen want geen enkele druk geeft een resultaat. Is dit een upgrade of kon dat geactiveers worden? Waarvoor dient deze menukeuze?

Bedankt voor een antwoord. Op welk deel van het forum moet in andere vragen stellen in verband met ANDROID 3.2?

Jos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geprobeerd een foto te uploaden nietegenstaande het een .jpeg is van 95 kB. Als ik mijn duim op de linker of rechter rand plaats komt er een mooie menu tevoorschijn met 9 keuzes maar geen ervan geeft resultaat.

Hoe kan ik een foto uploaden om mijn vraag duidelijk te maken? Een foto zegt meer dan 1000 woorden!

Hartelijk dank voor een antwoord,

Jos

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.