Ga naar inhoud

Installeren draadloze printer HP Deskjet 3070


J. Burgman

Aanbevolen berichten

Ik heb een HP ProBook 4730s met Windows 7. Nu heb ik een HP Deskjet 3070 B611 serie aangeschaft en deze probeer ik te installeren. Inmiddels doet het e-print gedeelte het en als ik de USB kabel aansluit, print de printer ook zonder problemen. Tot nu toe lukt het nog niet om draadloos af te drukken. Bij het geven van een printopdracht krijg ik of een melding dat de printer niet aanstaat of de opdracht blijft in de wachtrij staan. Ook krijg ik soms de melding dat de printer niet toegevoegd is aan het thuisnetwerk.

Vanmiddag heb ik drie uur met HP aan de telefoon gezeten. Ze hebben diverse testen gedaan en meerdere malen de printer software opnieuw geïnstalleerd. Wanneer het IP adres via internet wordt opgezocht, wordt de printer herkend. HP wil nu Windows opnieuw installeren op de laptop. Ik hoop dat er een andere oplossing voor dit probleem is. Wanneer er meer info nodig is, hoor ik het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.