Ga naar inhoud

Geen Internet mogelijk


010890falcon

Aanbevolen berichten

Het blauwe scherm heb ik alleen op de PC waar we momenteel mee bezig zijn, als ik het scherm op de andere PC aansluit dan is die normaal verlicht.

---------- Post toegevoegd om 19:50 ---------- Vorige post was om 19:47 ----------

Moet ik in de beschrijving van het herstelpunt een gewone naam geven of moet daar iets speciaal instaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het blauwe scherm heb ik alleen op de PC waar we momenteel mee bezig zijn, als ik het scherm op de andere PC aansluit dan is die normaal verlicht.

In dat geval is dit een bijkomend computerprobleem en mag je dit hier laten staan.

Is het gewoon een lichtblauwe schijn of zie je niks meer doorheen het scherm? Levert opnieuw opstarten van je computer een oplossing?

Moet ik in de beschrijving van het herstelpunt een gewone naam geven of moet daar iets speciaal instaan?

Geef hem een naam die je achteraf zeker terug vindt ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is me één zaak nog niet helemaal duidelijk, moet ik pagedfrg.exe laten uitvoeren door te dubbelklikken of gewoon op mijn buraublad laten staan en dan de PC opnieuw starten en zal het automatisch gebeuren of zal dat herstarten gebeuren als ik de exe doe van pagedfrg?

En hoe kan ik mijn virtueel geheugen vergroten want die melding komt altijd terug?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor pagedefrag moet je eerst het programma openen en dan opnieuw defrag at next boot aanklikken. Daarna kan je de computer opnieuw opstarten. Wat virtueel geheugen betreft kan je volgende link even doornemen.

Voor het blauwe scherm.. verdwijnt de kleur als je een beetje met je schermkabel beweegt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk als je het virtuele geheugen van je computer eventueel kan vergroten (beschrijving in de link, zie bericht 26). Laat in je volgende post even weten als de installatie van SP3 gelukt is. Zodra dat achter de rug is kunnen we eens je probleem met het scherm aanpakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.