Ga naar inhoud

Me pc heeft geen geluid, wie kan me helpen?


handlocker

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik heb van iemand een pc gekregen maar het heeft geen geluid.

Via het apparaatbeheer staat er bij 'Besturing voor geluid, video en spelletjes' geen uitroep tekens maar bij 'Overige apparaten' staat er een uitroep teken bij 'Audioapparaat op de bus voor High Definition Audio'. Ik heb het opnieuw geinstalleerd maar het heeft geen succes gehad. Kan iemand me aub helpen?

Ik heb een Windows XP Media Center Edition. Een Fujitsu Siemens computer (Product: MS-7504VP). Voor

geval als jullie ook me video kaart willen weten is dit me video kaart: NVIDIA GeForce 7050/NVIDIA nForce 630i (512mb).

Alvast hartstikke bedankt voor jullie hulp..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

ik heb dit probleem ook al gehad, en bij mij werkte dit:

eerst ga je rechts onderaan van je scherm naar het volumesimbootje: post-30348-1417704715,002_thumb.jpg

daarna klik je rechts en op afspeelapparaten.

dan opent er een GUI en druk je op dit ( kan er ook ietsje anders uitzien ) post-30348-1417704715,461_thumb.jpg als je het niet kan lezen kan je inzoomen met ctrl en scrollen.

daar klik je dubbe op en dan selecteer je bij het uitklapbalkje dit apparaat inschakelen : post-30348-1417704715,4744_thumb.jpg

Ik hoop dat dit geholpen heeft

Mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dasle,

Hartstikke bedankt en ik heb gedaan wat je van me gevraagd hebt,

Dit is de link; http://speccy.piriform.com/results/PK4Jh1xbGWXPZLDgvaz1Aet

---------- Post toegevoegd om 17:08 ---------- Vorige post was om 17:06 ----------

---------- Post toegevoegd om 17:09 ---------- Vorige post was om 17:08 ----------

Hey,

ik heb dit probleem ook al gehad, en bij mij werkte dit:

eerst ga je rechts onderaan van je scherm naar het volumesimbootje: [ATTACH=CONFIG]15766[/ATTACH]

daarna klik je rechts en op afspeelapparaten.

dan opent er een GUI en druk je op dit ( kan er ook ietsje anders uitzien ) [ATTACH=CONFIG]15767[/ATTACH] als je het niet kan lezen kan je inzoomen met ctrl en scrollen.

daar klik je dubbe op en dan selecteer je bij het uitklapbalkje dit apparaat inschakelen : [ATTACH=CONFIG]15768[/ATTACH]

Ik hoop dat dit geholpen heeft

Mvg,

Hey,

Bedankt voor je reactie,

Maar het heeft helaas niet geholpen want rechtsonder word dat volumesimbootje niet getoond. Ook via het configuratiescherm krijg ik geen succes.

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar word er geen geluidskaart herkend door Windows.

Ga via Start en rechtsklik op Deze Computer en kies Eigenschappen.

Ga naar het tabblad Hardware en klik op Apparaatbeheer.

Staat er bij Besturing voor geluid, video en spelletjes en vermelding of uitroepteken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar word er geen geluidskaart herkend door Windows.

Ga via Start en rechtsklik op Deze Computer en kies Eigenschappen.

Ga naar het tabblad Hardware en klik op Apparaatbeheer.

Staat er bij Besturing voor geluid, video en spelletjes en vermelding of uitroepteken?

Bij Besturing voor geluid, video en spelletjes staan geen meldingen of uitroepteken(s). Alleen onderaan bij overige apparaten staat een uitroepteken bij Audioapparaat op de bus voor High Definition Audio.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.