Ga naar inhoud

map wijzigen van naam


candise

Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop mogen gebruiken voor een tijdje, tenminste mijn zoontje, maar nu heeft ie ergens in een map zijn naam gezet en ik kan de naam niet terugwijzigen, het is als je het windows tekentje inklikt, dan zie je helemaal rechts bovenaan een naam , en eronder zie je documenten, afbeeldingen, enz , en boven die naam zie je een tekeningetje, ik heb al geprobeerd om gewoon rechts te klikken op die map zelf maar daar kun je nergens naam wijzigen , als ik dan klik op die naam dan opent er zich gewoon waar je naar desktop , enzo kan gaan en daar kan ik ook die naam niet wijzigen, weet er iemand hoe ik dit terug normaal krijg ? ik zou graag de pc terug in oorspronkelijke staat teruggeven, alvast bedankt :frown:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ofwel heeft je zoontje een gebruikersaccount (klik er op) bij aangemaakt, ofwel heeft ie de naam van het account waaronder ie werkte gewijzigd.

Mocht ie een account bij aangemaakt hebben, dan mag je dat van hem verwijderen...de eigenaar van de laptop gaat hier eerst duidelijkheid (da's belangrijk !) moeten brengen : hij weet hoeveel accounts, soort account en onder welke naam.

Indien ie de naam mocht gewijzigd hebben : die kan je wijzigen via Start --> configuratiescherm --> gebruikeraccounts --> accountnaam wijzigen...ook hier is het belangrijk eerst duidelijkheid te hebben over de naam van de account en het feit of het al dan niet over een standaardaccount gaat of een administrator-account .

Link naar reactie
Delen op andere sites

er is maar één account , nl administrator, en idd, daar had hij de naam verandert, dus heb ik dat daar terug gezet, en pc zelfs heropgestart, maar mijn zoontjes zijn naam blijft de naam bij de mappen, en als je op het windows tekentje duwt rechts bovenaan, daar staat ook zijn naam ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.