Ga naar inhoud

mappen in mappen gaan niet open help! ik weet me geen raad??


Gast bounce

Aanbevolen berichten

heb "w7-ultimate" en sinds een maand of 6 kan ik de mappen IN de bureaublad mappen niet meer

openen door er op te dubbel klikken, ik kan het alleen door met rechts (dan krijg ik het uitklap venster)op openen te klikken,ook alle onderliggende mappen moet ik zo openen a.u.b. wie kan mij raad of advies geven hoe ik dit kan verhelpen ,ik ben niet vies om via regedit in het register te sleutelen help help

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zullen eerst eens nagaan of malware of virussen de oorzaak kan zijn van je probleem.

1. Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Als je geen netwerkverbinding meer hebt, kan je de download doen met een andere pc en het bestand met een usb stick overbrengen

Als je enkel nog in veilige modus kan werken, moet je de executable downloaden.

Sla deze op in een nieuwe map op de C schijf (bvb C:\hijackthis) en start hijackthis dan vanaf deze map.

De logjes kan je dan ook in die map terugvinden.


2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten. (lees eerst de rode tekst hieronder!)

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis. (Bekijk hier de afbeelding ---> Klik hier)

Wil je in woord en beeld weten hoe je een logje met HijackThis maakt en plaatst op het forum, klik dan HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hijack This al jaren dus dat is het niet ook van emisoft a2square heb ik uitgeprobeerd en kaspersky in deze hoek hoef ik niet te zoeken ik denk dat het in het register zit maar hoe weet ik niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste bounce,

HijackThis is geen antivirus programma of beschermt je in geen geval tegen invloeden van buitenaf. Wanneer je een scan doet met HijackThis moeten de resultaten nog geïnterpreteerd worden en achteraf verwijderd worden. Enkel met de resultaten van een recente door jou gemaakte scan kunnen we je verder helpen.

Je logje zal door onze experts bekeken worden.

Met vriendelijke groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Bounce,

als je toch pas morgen aan de slag gaat met de voorstellen van de helpers, dan kan je mogelijk het volgende eens testen.

Als je op een Map op je bureelblad dubbelklikt, zie je dan in de Snelstartbalk onderaan een icoon van Verkenner verschijnen (of actief worden, als je dit vroeger aan de snelstartbalk hebt vasgekoppeld)?

Als je met de muis over dit icoon gaat, verschijnt er dan een venstertje boven het Verkenner-icoon?

Zo ja, rechtsklik op dit venster en kies voor Maximaliseren. Indien dit helpt, en verkenner opent de map, herhaal dan dit voor de andere mappen.

Beerke10

Vul je systeemgegevens in bij je profiel, zo kunnen we je beter, sneller en gerichter helpen.

aangepast door Beerke10
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.