Ga naar inhoud

Zwart scherm na aanmelden


vikingator

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik zit met een ernstig probleem. Ik had vanochtend mijn driver geupdate met drivergenius. Maar nadat ik een driver update voor radeon 5600 wou uitvoeren viel mijn pc plots meteen nadat ik wilde installeren.

Maar het grootste probleem van allemaal is dat ik nadat ik mijn wachtwoord intik om aan te melden een zwart scherm komt en ik niets meer kan doen. (Er komt nog net het woord welkom na het aanmelden maar dan niets meer).

Iemand die weet hoe ik dit probleem kan oplossen?

Bij voorbaat dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer op te starten in veilige modus door direct als je de pc opstart op de F8 toets te tokkelen.

Kies dan voor "laatst bekende juiste configuratie".

Heb het net geprobeerd maar laatste bekende juiste configuratie werkt niet. Maar als ik veilige modus zelf met netwerkmogelijkheden opstart werkt het wel :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je onderstaande uitvoert kunnen we ook zien welke videokaart aanwezig is.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je onderstaande uitvoert kunnen we ook zien welke videokaart aanwezig is.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Met speccy heb ik dit bekomen : http://speccy.piriform.com/results/YWP32fADhvrxnJASMiuf4Vl

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.