Ga naar inhoud

netwerkdetectie inschakelen


lucbouten

Aanbevolen berichten

Ik had steeds een thuisnetwerk en dit werkte prima, maar tune-up utilities waarschuwde me dat er andere personen op mijn netwerk konden binnendringen en hebben mij automatisch naar een scherm verwezen waar ik de veranderingen heb aangebracht. nu vind ik nergens meer dit scherm terug, en tussentijds heb ik geen thuisnetwerk meer, kan netwerkdetectie niet meer inschakelen, verspringt steeds naar uitgeschakeld.

Heb nu mijn thuisnetwerk op deze Pc verwijderd en geprobeerd met mijn wachtwoord van thuisnetwerk terug een verbinding te maken, maar hij wijgert steeds. Zegt steeds dat ik met deze PC geen thuisnetwerk meer kan maken.

Is ook zo dat ik met grabit vroeger snelheden haalde tussen 600 a 800 kb/sec en nu nog geen 100 kb meer haal.

Kan mij iemand helpen om deze problemen op te lossen en dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik weet dat ik ergens de toegang van everyon heb moeten verwijderen zodat niemand in mijn PC kon, want volgens tune-up kon iedereen in mijn PC. Maar nu kan ik zelfs geen huisnetwerk meer aanmaken en kan zelfs mijn netwerkdetectie niet meer inschakelen, actifeer hem en ok, maar als ik nadien kijk staat hij weer op uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.