Ga naar inhoud

Ik heb een bestand in Office Word welke ik niet meer goed kan openen?


VG1990

Aanbevolen berichten

Ik heb het bestand opgeslagen op mijn USB stick, maar nu wil ik het bestand openen en dan krijg ik een kader in beeld, met daarin:

Bestandconversie

De codering selecteren waarmee waarmee het bestand kan worden gelezen.

Daaronder een aantal keuzemogelijkheden, maar bij geen van alle krijg ik mijn bestand goed te zien (enkel gekke vreemde tekens).

Wie kan mij hiermee helpen, in dit bestand staat namelijk een heel werkstuk waar ik vele uren aan heb gewerkt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste VG1990,

Met welke versie van Office heb je het bestand gemaakt en met welke versie probeer je het bestand te openen?

Let er op wanneer je een bestand met Office 2007 (of later) maakt en dit wil openen op een oudere versie van Office, je dit opslaat als een word 97-2003 bestand.

Je bestand zou wel nog zonder problemen moeten openen op een computer met Office 2007 (of later)

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

OP een andere computer werkt het ook niet, verder heb ik geprobeerd te recupereren, maar ook dat wil niet lukken. Althans, wanneer ik het document in dat progje gooi, krijg ik opnieuw die rere tekens te zien (of doe ik dan nog iets fout?).

Volgens mij kan ik hier niets uploaden (of wel?), anders had ik je het bestand kunnen laten zien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kan ik hier niets uploaden (of wel?), anders had ik je het bestand kunnen laten zien...

Als u het bestand zipt tot een .zip bestand, kan u het hier uploaden. Hoe u een bestand als bijlage toevoegt, kunt u hier lezen:

http://www.pc-helpforum.be/f175/hoe-plaats-ik-een-bijlage-mijn-33011/

Je kan dus bestanden uploaden op dit forum maar .doc of .docx gaat niet denk ik, wel .zip, vandaar dat je best een .zip bestand maakt van het bestand en daarna naar dit forum upload)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je ze tegenkomt, vraag het even hoe het opgelost is, op die manier kunnen we andere mensen ook helpen die hetzelfde probleem hebben.

Maar dat is niet dringend. Het belangrijkste is dat het opgelost is. Je bent altijd welkom op dit forum voor andere vragen. Tot dan. :top:

Groetjes Kurt

Super moderator

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.