Ga naar inhoud

3G netwerk op tablet werkt niet?


Glenn1

Aanbevolen berichten

Is er iemand die me zou kunnen zeggen hoe ik toch 3G netwerk op mijn tablet zou kunnen hebben want de tablet ondersteunt dit niet. Ook met een 3G netwerkstick werkt het niet omdat ik denk dat deze enkel met windows en mac kan werken want daarop lukt het wel, maar met android als besturingssysteem zoals in de tablet werkt het dus niet?

Iemand die me kan helpen?

Met dank bij voorbaat

Glenn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ik niet weten? Ik ben nog maar een leek:-)

De stick werkt wel op mijn pc maar ik heb met aleten wijsmaken dat dit niet kan werken omdat mijn tablet android is en geen windows en de stick dus niet kan werken en dat men dit kan kraken ofzo? Weet iemand raad?

groetjes

Glenn

---------- Post toegevoegd om 12:39 ---------- Vorige post was om 12:37 ----------

wat bedoel je eigenlijk met een app?? sorry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat klopt! Die heb ik gekregen bij een bestelling bij Bruneau, en WIFI werkt.

Maar had graag met 3G gewerkt, want ik zou hem eigenlijk niet thuis willen gebruiken.

En zou het dan niet mogelijk zijn om die 3G beschikbaar te maken?

groetjes

Glenn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas is het niet mogelijk om met je tablet via 3g te werken als er geen 3g ingebouwd zit. De enige oplossing is dus een tablet met 3g kopen maar deze zijn aardig prijzig.. :dong:

Edit: Als je een Android-telefoon hebt is dit heel gemakkelijk, aangezien je je Android-telefoon dan als router kan laten werken. Is dit het geval?

aangepast door Gerjannn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.