Ga naar inhoud

filezilla geassocieerd programma


aaron1232

Aanbevolen berichten

hallo iedereen

ik heb filezilla en dreamweaver cs5.5

als ik in filezilla een bestand wil bewerken doe ik daar rechtermuisknop en berwerk, dan krijg ik iedere keer dezelde foutmelding:

het bestand 'index.php' kon niet worden geopend:

Het geassocieerde programma (WX_DDE#"H:/program files(x86)/Adobe/Adobe Dreamweaver CS5.5/Dreamweaver.exe","index.php"##System#) kon niet worden gevonden.

controleer uw bestandstype associatie

maar als ik dat bestand gewoon open, start dreamweaver vanzelf op, en als ik het via dreamweaver open lukt dit ook.

ik heb adobe en alle andere programmas geinstalleerd op mijn h schijf voor c wat ruimte te besparen

maar op mijn vorige computer staat hij geinstalleerd op mijn c schijf en dara lukt het ook niet

hoe kan ik dit fixen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Filezilla is een programma om filetransfert te doen; bvb het uploaden van de pagina's van je website naar de server om ze online te zetten.

Filezilla is niet bedoeld om bestanden te openen of te bewerken.

volgens mij kent u het programma dus niet goed,

inmiddels is het gelukt

als je nu in filezilla rechtermuisknop op het bestand doet van de server en duwt bewerken, dan opent hij in dreamweaver, daraan save ik en die upload vanzelf

door bij instellinge,: bestandsassciatie dit in te vullen

php "H:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Dreamweaver CS5.5\Dreamweaver.exe"

shtml "H:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Dreamweaver CS5.5\Dreamweaver.exe"

dus in filezilla KAN je wel bewerken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.