Ga naar inhoud

Goede (vervangende) accumerken?


meo

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een nieuwe accu voor mijn laptop (Compaq Presario CQ71), een paar dagen geleden heb ik er een gekocht, maar deze werkt niet goed. Eerst ging alles goed, tot hij onder de 10% opgeladen was en ik hem wilde opladen, dit wilde dus niet (steeds 8%, accu wordt niet opgeladen) en toen hield hij er ineens mee op. Ik probeer nu of ik mijn geld terug kan krijgen, want ik heb hem nog maar een paar dagen...

Nu heb ik wat gezocht naar andere accu's voor mijn laptop, en ik vond dit: Laptop accu standaard :: Compaq Presario CQ71 :: Onderdelen voor HP Adapter Accu e.a., een accu van Almedo.

De vorige accu (die dus niet goed werkte) was merkloos, en deze niet. Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met accu's van dit merk (Almedo of Almedo Volta). Of een ander merk (vervangende) accu (Yanec schijnt ook betrouwbaar merk te zijn?).

Heeft iemand ervaring met goede accu? Of kan ik beter een originele HP accu kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben voorstander van originele onderdelen...goedkope, zogenaamd compatibele, onderdelen blijken helaas te dikwijls op termijn duurkoop te worden...:dong:

Nam je al eens een kijkje op deze site ?...geef links bovenaan de gegevens van je laptop in, nadien kan je het aanbod bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meo,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.