Ga naar inhoud

Office Spoorloos


Spitsbroeder

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb een probleem,op een dag was alles van MS office 2007 van mijn PC verdwenen;ik dacht geen probleem ik heb de originele CD(DVD)Rom met installatie nummer dus dat even terug geinstaleerd maar groot was mijn verbazing,na het afsluiten van de installatie was er niets terug te vinden op mijn pc

Bij het openen van windows Start-alle progama's -MS office staat daar een lege map.

Bij configuratiescherm progama's en onderdelen staat MS office 2007 wel als geinstalleerd.

Dus er is blijkbaar iets mis maar ja wat dat is dus mijn probleem.

In ieder geval bedankt op voorhand voor de eventuele hulp.Groeten Spitsbroeder.:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer hetvolgende:

- ga naar Configuratiescherm/Programma's en onderdelen en ga op zoek naar "Microsoft Office 2007". Rechtsklik in die lijst op "Microsoft Office 2007" en kies "Wijzigen". Daarna kiest u voor "Herstellen". Uw Office wordt nu hersteld. Bekijk nadien (dus na het herstellen) of Microsoft Office nu wel in het startmenu staat.

Als het niet werkt, is dit een tijdelijke oplossing:

Het is mogelijk dat na de installatie van Office het startmenu van Windows niet automatisch wordt bijgewerkt.

U kan eenvoudig controleren of Word, Excel, Powerpoint is geïnstalleerd.

- Klik onderaan op het startmenu van Windows en typ Word

Als nu Word opstart, is het natuurlijk geïnstalleerd

Doe hetzelfde voor Excel en Powerpoint . Typ Excel in het startmenu. Typ Powerpoint in het startmenu.

Als u een snelkoppeling op uw bureaublad wil van bijvoorbeeld Word, gaat u als volgt te werk:

- Klik op het startmenu van Windows en typ word. Druk nog NIET op enter. Vanboven verschijnt "Microsoft Word 2007".

Druk op je TWEEDE muisknop (dus de rechtermuisknop) en sleep "Microsoft Word 2007" naar je bureaublad. Kies dan voor "Hier snelkoppeling maken". Er wordt nu een snelkoppeling van Microsoft Word naar je bureaublad gemaakt. Doe hetzelfde voor Excel of Powerpoint.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kurtt

Ik heb de instructies van u gevolgd,dus via configuratiescherm naar Office 2007 dan op wijzigen en na enige tijd kreeg ik de melding< Taal van het product word niet ondersteund door Systeem>

Bij start ingetypt Word krijg ik de boodschap<Kan geen toegang tot het opgegeven apparaat pad of bestand krijgen,mogelijk hebt u geen toestemming voor het item>Groeten Spitsbroeder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.