Ga naar inhoud

Tv uitzending gemist kijken van RTL gemist lukt niet


Have0

Aanbevolen berichten

Beste lezer/lezeres,

in Nederland kun je via internet programma's terugkijken via rtl gemist. Dit leeft op mijn lapetop problemen op.

Er staat veel informatie op internet maar niets lukte totdat er een hele simpele oplossing kwam. Kijk het op een andere computer. Dus ik ging kijken via mijn vast p.c. met windows xp en dit lukt wel. Op mijn laptop met windows 7 niet.

Het zal dus denk ik met instellingen te maken hebben. Maar welke instellingen en hoe kan ik dit vinden ?

Welk programma hij kiest bijvoorbeeld windows mediaplayer of zo ?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een interessante link op het internet gevonden:

RTL gemist werkt niet (error: 4001) – UPDATE | fanSte.nl (klik erop!)

Opgelet: de gegeven "oplossingen" in die link zijn NIET door mij of pc-helpforum getest.

Maak voor alle zekerheid 1 herstelpunt aan als je de tips in die link uitprobeert. Je hoeft geen tientallen herstelpunten te maken, 1 herstelpunt is voldoende. Je kan namelijk dat ene herstelpunt terugzetten als alles "in de soep loopt" na het proberen van die tips.

Hier lees je hoe je een herstelpunt maakt:

http://www.pc-helpforum.be/f283/hoe-maak-ik-een-herstelpunt-xp-27526/ (klik erop!)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.