Ga naar inhoud

Foutmelding bij starten Live mail en Photo Gallery


Luigi59

Aanbevolen berichten

Als ik Live Mail wil openen krijg ik een scherm met de volgende melding:

"Kan toegangspunt van procedure ?Destroy@CDUIDialog@@MAEXXZ niet vinden in DLL-bestandUXCore.dll."

En als ik Photo Gallery wil openen krijg ik een scherm met de volgende melding:

"Kan toegangspunt van procedure ?DoModal@CDUIDialog@@AEHPBDGPB_WPAUHWND_@@PAUtag

POINT@@1_N1@Z niet vinden in DLL-bestand UXCore.dll."

Daarna verschijnt er een schermpje met de melding:

"WLPG kan niet starten doordat er een fout is opgetreden bij het laden van WLXPhotoLibraryMain.dll."

Foutcode: ox8007007f

Ik heb al diverse malen WL verwijderd en opnieuw geinstaleerd, maar helaas zonder resultaat.

Wie heeft een idee?

bvd.

:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer onderstaande eens uit:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Erna voer je ook onderstaande uit:

Zorg ervoor dat alle Windows live essentials software afgesloten is.

Ga via start-> configuratiescherm naar programma's en onderdelen.

Klik met de rechtermuisknop op Windows live essentials en kies voor verwijderen/ wijzigen.

Kies dan alle onderdelen repareren.

Herstart je PC.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

To get rid of this problem, you need to re install your Windows Live Essentials.

And scan your system with register cleaner.

Also, before re-installing Windows Live Essentials, replace the UXCore.dll with new one.

Click on the link provided below to download UXCore.dll file and follow the steps given here.

Step1: Copy the downloaded file and paste it at the following location.

If you running a 32 bit OS, path will be

C: / Windows / System32

And If you running a 64 bit OS, path will be

C: / Windows / SysWOW64

Note: C: It is the drive in which your windows is installed.

Step 2: After copy the file there, restart your windows.

That’s should be all to fix UXCore.dll error

Dus:

Verwijder Live Essentials

Voer CCleaner weer uit zoals in het bericht van Clarkie

En herplaats in de map van Windows Live (in Program Files) UXCore.dll met diegene uit System32. Die vind je als volgt:

Als je een 32-bits-besturingssysteem hebt, staat UXCore.dll in C:\Windows\System32. Deze UXCore.dll moet je dan kopieren en in de map van Windows Live die oude overschrijven.

Als je een 64-bits-besturingssysteem hebt, staat UXCore.dll in C:\Windows\SysWOW64. Deze UXCore.dll moet je dan kopieren en in de map van Windows Live die oude overschrijven.

!Je kan zien of je 32 of 64 bit hebt door op start te drukken, en dan met de rechtermuisknop op computer, eigenschappen​.!

bron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb de handelingen in onderstaande volgorde verricht:

- Live Essentials verwijderd.

- CCleaner uitgevoerd.

- UXCore.dll uit SysWOW64 gekopieerd naar de map WL in Program Files.

- Live Essentials opnieuw geinstaleerd.

Het resultaat is nog steeds hetzelfde, opnieuw dezelfde melding.

Heb ik de handelingen misschien in de verkeerde volgorde uitgevoerd?

Ik zie in de engelse tekst ook een verwijzing naar een link waar het DLL bestand gedownload kan worden, gaat hierdoor iets

verkeerd misschien?

Ik hoor het graag.

bvd

:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.