Ga naar inhoud

geen geldige IP configuratie


davypascal

Aanbevolen berichten

hallo ,ik heb een probleem voor dat ik sinds maandag heb n plotseling kon ik niet meer op het internet , ik kreeg de melding na het openen van de probleem oplosser dat er geen geldige ip configuratie is , na bellen met telenet , van alles gedaan met instellingen en ... , geen oplossing , ik heb windows 7 er terug opgeplaatst met de orginele CD , gevolg al mijn foto's weg waar ik dacht dat zij niet gingen worden overschreven , dus samen gevat , ik kan niet meer op internet met mijn vaste PC en mijn foto's zijn weg , kan hier mij iemand helpen om 1 die internet verbinding ( IP configuratie ) terug ok te brengen en kan ik op een of andere manier mijn oude bestanden (foto's ) terug vinden op mijn hard schijf , ik verstuur dit hier nu men ne oude laptob en laat die vaste pc even met rust tot ik een oplossing kan vinden , aja , er is hier zelf iemand als geweest die heel veel van pc's weet , programeur , maar hij kan ook de oorzaak van deze niet terug vinden .dank voor jullie hulp, tis ne hele boterham he .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste davypascal,

Kan je volgende procedure uitvoeren,

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.

Let op de spatie voor de / en voor en na de >.

C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.

Open de verkenner en klik op de C schijf.

Open het bestand ipconfig.txt en plak de inhoud in je volgend bericht of voeg het bestand ipconfig.txt toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Kan je tevens wat meer details geven over je router (model, merk) aub.

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marco ,bedankt voor uw vlugge reactie maar ik heb blijkbaar een probleem met deze laptob als ik dit bericht wil openen ( win XP) onmiddelijk krijg ik een melding dat het niet gaat dus kan ik deze ook niet lezen , ik zal morgen kijken op mijn werk als de server deze niet tegen houd ,bedankt alezins Davy

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ davypascal : ik heb je nieuwe topic van gisteren 22u57 samengevoegd met je reeds eerder geopende topic (gisteren 22u15).

Het is niet de bedoeling dat je een nieuwe reactie telkens in een nieuw topic plaatst maar wel dat je de reactie in je reeds geopende topic post, enkel op die manier behouden we het overzicht...hoe je je topic kan terugvinden kan je hier bekijken.

By the way : het was Mako die jouw vraag beantwoordde, niet Marco... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Marco ,

ik heb zoals eerder gedacht gewoon een netwerk adaptor geplaatst in een van de slots en de orginele op het moederbord uitgeschakeld , mijn internet werkt nu perfekt , ik heb wel nog een probleem , ik heb eergisteren de win 7 cd ingestoken en deze opnieuw laten installeren zodat mijn probleem zou zijn opgelost , maar niets was minder waar , maar bijkomende probleem de foto's in de map gebruikers zijn weg , snik van mij twee klein mannen , heb al gevonden dat ik met rechts op de C: te drukken kan vorige versies terug plaatsen waar de map liefde zich bevind , maar ik krijg geen toegang , ik krijg de melding ....

heb het tijdens mij schrijven gevonden de bestanden zijn aan het terug zetten , groetjes aan allen , ik blijf lid en zal regelmatig eens kijken naar de berichten als ik niemand anders kan helpen ,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste davypascal,

Fijn te horen dat jouw problemen ondertussen al van de baan zijn:top:

Als je geen vragen meer hebt over dit onderwerp mag je deze discussie sluiten door op +Markeer als OPGELOST te drukken links onderaan of bovenaan de pagina. Zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Mocht je later toch nog een vraag hebben kan je dit topic altijd opnieuw openen.

Groeten,

Mako ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.