Ga naar inhoud

bestandsnamen herbenoemen


luke52

Aanbevolen berichten

Ik heb ongeveer 4000 mp3 bestanden in de indeling "Help THE BEATLES.mp3" ik zou deze allemaal willen veranderen in "Help - THE BEATLES.mp3" Ik heb al getracht dit in orde te krijgen met renamer maar blijkbaar lukt dit niet.Is er iemand die mij een tip kan geven? bedankt bij voorbaat

LUKE 52

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staan die mp3 allemaal in één en dezelfde map?

Selecteer dan de eerste en hou dan de shift- toest ingedrukt en klik op de laatste.

Al je mp3 zijn geselcteerd, klik dan met de rechtermuisknop op je selectie en kies naam wijzigen.

Vul Help - THE BEATLES in.

Je eerste bestand noemt dan wel Help - THE BEATLES (1) het tweede Help - THE BEATLES (2) enz...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staan die mp3 allemaal in één en dezelfde map?

Selecteer dan de eerste en hou dan de shift- toest ingedrukt en klik op de laatste.

Al je mp3 zijn geselcteerd, klik dan met de rechtermuisknop op je selectie en kies naam wijzigen.

Vul Help - THE BEATLES in.

Je eerste bestand noemt dan wel Help - THE BEATLES (1) het tweede Help - THE BEATLES (2) enz...

Clarkie,dat betekent dan wel dat alle bestanden Help - BEATLES.mp3 worden genoemd,dat is niet de bedoeling want het zijn allemaal bestanden van verschillende uitvoerders.

ik denk mer aan een of ander algoritme dat zegt " als er meer dan twee hoofdletters na mekaar voorkomen zet dan voor de eerste hoofdletter spacie/-/spacie"

We blijven zoeken

thx voor de reactie

Luke 52

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.