Ga naar inhoud

PC tergend traag - Hijack log


buffalo18

Aanbevolen berichten

En ... maakt dit enig verschil ?

Bwa, probeerde zonet een PDF te openen, 5 minuten later was hij open :-). Dus niet echt nee, misschien pc nog eens herstarten, maar daarnet duurde het ook weer zeer lang tegen dat ik eindelijk pc kon gebruiken. Bureaublad verschijnt wel heel snel maar dan blokkeert hij precies. En 5 minuten later schiet alles in gang :-).

Toch bedankt voor de hulp...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan gaan we de essentiële Windows-bestanden even controleren. Tik in zoekopdracht de volgende opdracht sfc /scannow in en laat dit runnen. Onderweg wordt normaal gevraagd naar de Windows-CD. Hou deze alvast bij de hand.

Euhm Windows-cd? Ik heb nooit een Windows-cd gezien hoor. Windows 7 was gewoon geïnstalleerd, maar heb daar nooit cd van gezien. Ik herinner me wel dat hij me vroeg om een soort van cd te maken, waarschijnlijk voor dit soort gevallen. Maar waar die ligt..? Geen idee denk ik..

aangepast door buffalo18
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.