Ga naar inhoud

Brandprobleem

Vleghels

Aanbevolen berichten

Heb probleem met het branden van foto video bestand op DVD.

Werk met Magix Foto's op CD & DVD 10

Brandproces foto video op DVD -RW wordt in laatste stap afgebroken met bericht:

- interne fout tijdens branden / schrijffout bij toegang tot disk.

Brandproces op DVD -R wordt uitgevoerd, maar opname is gestoord.

Voor afspelen met DVD speler wordt gemeld disk error.

Wie kan mij helpen dit probleem op te lossen.

Met vriendelijke groet,

A. Vleghels

Link naar reactie
Delen op andere sites

krijg je de foutmelding voor het branden start of tijdens het branden? Verlaag eens de brandsnelheid.

Het brandproces wordt bij de allerlaatste stap 6 branden afgebroken met de melding veroorzaakt door ander bestand. Hoe voer ik een foute controle uit?

Mvrgr Vleghels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je van de foutmelding een screen ( schermafbeelding) maken en die afbeelding in een volgend bericht plaatsen.

Een screen maak je door de ALT- toets ingedrukt te houden en op de knop printscreen op je toetsenbord te drukken.

Open dan het programma paint en kies daar plakken, sla de afbeelding op.

Hoe je de afbeelding in je volgende bericht kan plaatsen lees je hier. (klik erop)

Link naar reactie
Delen op andere sites

[ATTACH]16193[/ATTACH]

Het alt printscreen werkte niet bij mijn computer.Het heeft wat moeite gekost om er uit te komen maar het is toch nog gelukt, neem ik aan, om de print als bijlage mee te sturen.

Hartelijk bedankt voor alle moeite en hoop maar dat het nog gaat lukken om het probleem op te lossen.

Mvrgr Vleghels

dbk.log

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je een cd of dvd branden zonder gebruik te maken van magix foto's 10?

Dus een data cd/dvd maken of een cd/dvd kopiëren met een ander brandprogramma.

Met windows en power DVD het branden ook geprobeerd uit te voeren maar het resultaat daarbij was het zelfde. afgebroken bij branden. CD/DVD kopiëren niet uit gevoerd. weet niet of ze dan afspeelbaar zijn op TV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet mijn bedoeling om je cd/dvd's te laten branden voor op je tv, enkel als test om te zien of het branden met andere software wel werkt.

Dus probeer eens andere data, mag een document of muziek....zijn, te branden.

Het kan goed zijn dat je brander versleten is of dat de laser vuil is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.