Ga naar inhoud

heel traag en blauw scherm


Gast verpoorte

Aanbevolen berichten

Ga naar Start – Uitvoeren/Zoekopdracht en tik in: sc stop "Boonty Games"

Druk op Enter.

Ga naar Start – Uitvoeren/Zoekopdracht en tik in: sc delete "Boonty Games"

Druk op Enter.

Ga naar Start – Uitvoeren/Zoekopdracht en tik in: sc stop BOONTY

Druk op Enter.

Ga naar Start – Uitvoeren/Zoekopdracht en tik in: sc delete BOONTY

Druk op Enter.

Start Hijackthis op. Selecteer “Scan”. Selecteer alleen de items die hieronder zijn genoemd:

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://search.babylon.com/?babsrc=SP_ss&q={searchTerms}&mntrId=d4aa02c7000000000 000001cdf92a261&tlver=1.4.23.10&affID=100607

F2 - REG:system.ini: Shell=Explorer4.exe

O2 - BHO: (no name) - {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB} - (no file)

O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE

O4 - HKLM\..\Run: [ylxkrwhfv3] C:\Documents and Settings\All Users\ylxkrwhfv3.exe

O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 –k

O4 - HKCU\..\Run: [ylxkrwhfv3] C:\Documents and Settings\x\ylxkrwhfv3.exe

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [VI8Y9F2W9IUJ9X5DIPCR] C:\sys920e.bin\A6AA6194359.exe /q (User 'Lokale service')

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [*svcappcenter.exe] "C:\Documents and Settings\LocalService\Application Data\svcappcenter.exe" (User 'Lokale service')

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [*provauthedit.exe] "C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\provauthedit.exe" (User 'Lokale service')

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [*cpladmaction.exe] "C:\WINDOWS\system32\cpladmaction.exe" (User 'Lokale service')

O20 - Winlogon Notify: Antiwpa - antiwpa.dll (file missing)

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Download ComboFix van één van deze locaties:

Link 1

Link 2

* BELANGRIJK !!! Sla ComboFix.exe op je Bureaublad op

1. Schakel alle antivirus- en antispywareprogramma's uit, want anders kunnen ze misschien conflicteren met ComboFix. Hier is een handleiding over hoe je ze kan uitschakelen:

Klik hier

Als het je niet lukt om ze uit te schakelen, ga dan gewoon door naar de volgende stap.

2. Dubbelklik op ComboFix.exe en volg de meldingen op het scherm.

3. ComboFix zal controleren of dat de Microsoft Windows Recovery Console reeds is geïnstalleerd.

**Let op: Als de Microsoft Windows Recovery Console al is geïnstalleerd, dan krijg je de volgende schermen niet te zien en zal ComboFix automatisch verder gaan met het scannen naar malware.

4. Volg de meldingen op het scherm om ComboFix de Microsoft Windows Recovery Console te laten downloaden en installeren.

cf-rc-auto.jpg

Je krijgt de volgende melding te zien wanneer ComboFix de Microsoft Windows Recovery Console succesvol heeft geïnstalleerd:

rc-auto-done.jpg

Klik op Ja om verder te gaan met het scannen naar malware.

5. Wanneer ComboFix klaar is, zal het een logbestand voor je maken. Post de inhoud van dit logbestand (te vinden als C:\ComboFix.txt) in je volgende bericht, samen met een nieuw HijackThis log.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste.Gedaan wat je gevraagd had.nadat ik alles gedaan had wat hierboven stond kan ik niet meer op het internet.ik heb wel een draadloos netwerkverbinding maar kan geen enkel pagina openen.daarbij zijn ook enkele programma's verdwenen zoals HijackThis

vlc media-player en nog enkele andere.ik zit nu op een andere pc om het logje van combofix door te sturen.dat van hijack this kon ik niet aanmaken doordat het programma verdwenen is.alvast bedankt.

[ATTACH]16409[/ATTACH]

combo.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Combofix heeft wel behoorlijk wat rommel van de PC gehaald ... en niet echt iets dat in verband staat met de internetverbinding. Maar als je met die PC problemen hebt, kan je hem even proberen terug te zetten met systeemherstel naar een eerdere toestand (enkele dagen geleden). En bekijk dan eens of je nog steeds met die Internetproblemen worstelt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,heb al een systeemherstel gedaan van verschillende dagen en het blijft hetzelfde.Ik had wel een waarschuwing gekregen van combofix dat als ik geen verbinding meer had met het internet dat ik het opnieuw moest proberen.Heb al enkele malen de software opnieuw geinstalleerd van mijn stick maar het helpt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.