Ga naar inhoud

alle mails verloren na het nemen van een backup


bellenina

Aanbevolen berichten

hallo

Ik heb via het backup centrum een backup genomen en opgeslagen op mijn externe harde schijf. Groot was mijn verwondering achteraf toen ik mijn windowsmail programma weer openende en zag dat al mijn mails en mailaccounts VERDWENEN waren :hmmmm:

Heeft hier iemand een oplossing voor? Ik probeerde reeds bestanden terugzetten maar dit zonder resultaat :thumpdown:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel ik ben via configuratiescherm naar backup centrum gegaan en dan heb ik "backup van bestanden maken" en opslaan op externe schrijf F

toen ik erna wou mailen en merkte dat mijn accounts en mails wegwaren heb ik erna ik via dezelfde weg bestanden terugzetten gedaan maar het mocht niet baten want mijn mails zijn nog altijd verdwenen of verborgen

ik werk met vista en gebruik windowsmail als mailprogramma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moest post #4 geen oplossing bieden kan je misschien deze procedure eens doornemen. Ik vermoed dat je backup copijen terug moeten geïmporteerd worden in je mail toepassing.

De vraag is gesteld in Microsoft Office-> Outlook.

In bericht 1 is sprake van Windowsmail programma? :hmmmm:

De tip is bestemd voor Windows mail.

TS zal best vermelden om welk e-mailprogramma het juist gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hay heb ik direct gedaan en lukt niet

---------- Post toegevoegd om 11:27 ---------- Vorige post was om 11:16 ----------

De vraag is gesteld in Microsoft Office-> Outlook.

In bericht 1 is sprake van Windowsmail programma? :hmmmm:

De tip is bestemd voor Windows mail.

TS zal best vermelden om welk e-mailprogramma het juist gaat.[/QUOT hay als ik de in de procedure op het punt kom dat ik bij de startbutton in het zoekveld RUN moet tikken vind ik geen run bovenaan in de resultaten dus kan ik niet verder met de procedure

Link naar reactie
Delen op andere sites

hay als ik de in de procedure op het punt kom dat ik bij de startbutton in het zoekveld RUN moet tikken vind ik geen run bovenaan in de resultaten dus kan ik niet verder met de procedure

Een taalprobleem vermoed ik ;-). De procedure is in het engels en ik gebruik zelf Engelse software ....

Ik vermoed dat je "uitvoeren" moet typen i.p.v. "run" ?

(als een van mijn collega's dit weet of kan testen graag ;-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

hay als ik de in de procedure op het punt kom dat ik bij de startbutton in het zoekveld RUN moet tikken vind ik geen run bovenaan in de resultaten dus kan ik niet verder met de procedure
Een taalprobleem vermoed ik ;-). De procedure is in het engels en ik gebruik zelf Engelse software ....

Ik vermoed dat je "uitvoeren" moet typen i.p.v. "run" ?

(als een van mijn collega's dit weet of kan testen graag ;-))

"Run" is in de nederlandstalige Windows inderdaad "uitvoeren".

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.