Ga naar inhoud

Ctrl + PrtSc kan ik niet plakken in mijn windows mail


bellenina

Aanbevolen berichten

Hoi bellenina,

Welke toetsencombinatie gebruik je voor het kopiëren en plakken van je schermafbeelding?

Om een schermafbeelding toe te voegen ga je als volgt te werk

  • Druk op de PrtSc toets
  • Ga naar de locatie waar je de afbeelding wilt toevoegen en druk de Ctrl toets samen met v (Ctrl+v)

Levert dit geen succes op kan je eerst de afbeelding laden in Paint. Ga hiervoor naar Start - alle programma's - bureau-accessoires - Paint. Druk in Paint Ctrl+v. Je kan de afbeelding nu opslaan of eventueel nog bewerken.

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

hay mako

ik wil niet iets meesturen in bijlage ik wil de afbeelding kunnen plakken in een maildocument, vroeger kon ik dat nadat mijn pc opnieuw herinstalleert werd kan ik dat niet meer.

grts

isabelle

Hoi bellenina,

Welke toetsencombinatie gebruik je voor het kopiëren en plakken van je schermafbeelding?

Om een schermafbeelding toe te voegen ga je als volgt te werk

  • Druk op de PrtSc toets
  • Ga naar de locatie waar je de afbeelding wilt toevoegen en druk de Ctrl toets samen met v (Ctrl+v)

Levert dit geen succes op kan je eerst de afbeelding laden in Paint. Ga hiervoor naar Start - alle programma's - bureau-accessoires - Paint. Druk in Paint Ctrl+v. Je kan de afbeelding nu opslaan of eventueel nog bewerken.

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ergens op je toetsenbord een F-Lock key staan? Een voorbeeld vind je in onderstaande afbeelding.

post-30057-1417704747,5436_thumb.jpg

Gebruik je mogelijk een programma op de achtergrond die je toetsencombinaties kan gewijzigd hebben of vind je in de taakbalk een programma voor jouw toetsenbord?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ergens op je toetsenbord een F-Lock key staan? Een voorbeeld vind je in onderstaande afbeelding.

[ATTACH=CONFIG]16250[/ATTACH]

Gebruik je mogelijk een programma op de achtergrond die je toetsencombinaties kan gewijzigd hebben of vind je in de taakbalk een programma voor jouw toetsenbord?

ik heb geen F-Lock key maar wel een F11 numLK en en F12 ScrLK. Ik heb al op die ScrLK gedrukt maar geen verschil te merken. Op uw tweede vraag: programma achtergrond of in taakbalk daar heb ik geen notie van verstand van :hmmmm: maar ik leer graag bij dus laat me maar dingen proberen :adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De toetsen NumLk en ScrLk zijn normaal, die vind je op vele toetsenborden terug.

Misschien voor de goede orde: betreft het een laptop of een klassiek toetsenbord? Zo kunnen we vaak al heel wat toetsencombinaties uitsluiten.

Zijn er nog andere functies/toetsen die niet naar behoren werken op je toetsenbord?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De toetsen NumLk en ScrLk zijn normaal, die vind je op vele toetsenborden terug.

Misschien voor de goede orde: betreft het een laptop of een klassiek toetsenbord? Zo kunnen we vaak al heel wat toetsencombinaties uitsluiten.

Zijn er nog andere functies/toetsen die niet naar behoren werken op je toetsenbord?

is een laptop acer aspire en nee nog geen andere functies ontdekt die niet werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

vroeger kon ik dat nadat mijn pc opnieuw herinstalleert werd kan ik dat niet meer.

Ben je overgegaan naar een nieuw besturingsprogramma (Windows XP --> Windows Vista) toen?

Ga naar start - configuratiescherm - Hardware en geluiden - apparaatbeheer. Klap het onderdeel van het toetsenbord open, vind je daar ergens een driehoekje of uitroepteken terug?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je overgegaan naar een nieuw besturingsprogramma (Windows XP --> Windows Vista) toen?

Ga naar start - configuratiescherm - Hardware en geluiden - apparaatbeheer. Klap het onderdeel van het toetsenbord open, vind je daar ergens een driehoekje of uitroepteken terug?[/quote

nee geen ander besturingsprogramma. hardware en geluiden zijn bij mij 2 aparte tabs, zie bijlage aangezien ik het hier niet kan plakken [ATTACH]16262[/ATTACH] maar ik zag dat er een tab apparaatbeheer is (zie 1ste pgna bijlage)

Doc1.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.